جنگ ترکیبی علیه ایران در دستور کار دشمن قرار گرفته است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 28 فروردين 1403 - 23:23

جنگ ترکیبی علیه ایران در دستور کار دشمن قرار گرفته است

شماره: 15839
Aa Aa

دشمن در اتفاقات اخیر به دنبال ایجاد نارضایتی در مردم بوده است اما همراهی و هم افزایی مسئولان باعث شده که دشمنان در نقشه‌های خود شکست بخورند.

خطیب، وزیر اطلاعات ایران عنوان کرد؛
جنگ ترکیبی علیه ایران در دستور کار دشمن قرار گرفته است

خطیب، وزیر اطلاعات ایران در جلسه شورای اداری خراسان رضوی گفت:

فرهنگ بسیجی می‌تواند کشور را در برابر توطئه ها، کاستی‌ها و کمبود‌ها نجات دهد و مسیر رستگاری را نمایان کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او  ادامه داد:

وزارت اطلاعات خود را موظف می‌داند حافظ کیان انقلاب اسلامی و خادم مردم باشد و تمام تلاش خود را در مبارزه با فساد اقتصادی، دشمن ستیزی و هر حرکتی که دشمن در مجموعه نظام انجام دهد به کار می‌گیرد. گرچه مردمی با سلیقه‌های مختلف و نگاه‌های متفاوت داریم اما همه یک ملت هستیم و باید خدمتگزاری را برای همه آن‌ها سرلوحه خود قرار دهیم. تعامل و ارتباط بیشتر با مردم حلال مشکلات است. مردم نشان داده اند، مردمی صبور، فهیم و همیشه حاضر در صحنه هستند. هوشیاری و هوشمندی مردم بالاست و تحلیل‌های آن‌ها کمتر از مسئولان نیست.

او گفت:

به گفته دوست و دشمن حضور رئیس جمهوری در میان مردم باعث رضایت مندی آن‌ها در شرایط سخت معیشتی شده است. اگر مردم احساس کنند که مسئولان دغدغه‌های آن‌ها را دارند با آن‌ها همراهی می‌کنند. دشمن در اتفاقات اخیر به دنبال بهره‌برداری و به تعبیر خودش به دنبال ایجاد نارضایتی در مردم بوده است اما همراهی و هم افزایی مسئولان باعث شد که دشمنان در نقشه‌های خود شکست بخورند و این پیروزی را مرهون همراهی و صبوری مردم هستیم. تحقق شعار‌های دولت مردمی سیزدهم همچون عدالت، فساد ستیزی و خدمت به مردم باید سرلوحه تمام برنامه‌ها قرار گیرد. دشمن با به میدان آوردن همه توان و ظرفیت‌های رسانه‌ای خود یک جنگ ترکیبی علیه کشور را در دستور کار قرار داده است و به دنبال بهره‌برداری از هر چالش و فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است. 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان