حشدالشعبی در کنار بسیج ایستاده است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 17:38

حشدالشعبی در کنار بسیج ایستاده است

شماره: 24173
Aa Aa

نماز خانمی که در وقت اذان چادر بر سر می‌گذارد اما در سایر اوقات خود را از دید نامحرم حفظ نمی‌کند ختم به تولید نرم‌افزار طاعت خدا در وجودش نشده است.

سید احمد علم‌الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد؛
حشدالشعبی در کنار بسیج ایستاده است

سید احمد علم‌الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد ضمن گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو اظهار کرد:

وقایع ۱۶ آذر سرآغاز تلخ و تاریک یک مدت مدید از جنایات آمریکایی‌ها در این کشور و این منطقه بود زیرا پس از اینکه آن‌ها دولت مردمی را سرنگون کردند و شرایطی را فراهم آوردند تا مزدور ناپاکی همچون رضاخان بر سر این ملت مسلط باشد، رئیس‌جمهورشان تصمیم گرفت از یک کشور استعمارزده به نام ایران بازدید کند اما جوانان ایرانی پیش پای او قیام کردند و سرکوبی این جریان نیز به ریخته شدن خون سه دانشجوی آزاده این مملکت به نام های قندچی، شریعت رضوی و بزرگ نیا انجامید.

به گزارش اسپادانا خبر، علم الهدی افزود:

خون این شهدا ریخته شد و حکومت طاغوتی وقت آن‌ها را پیش پای رئیس‌جمهور آمریکا در دانشگاه تهران قربانی کرد تا ثابت کند حکومت آمریکایی‌ها در این کشور قرار است از چه جنسی باشد. این حکومت از جنس تشکیل اسرائیل و داعش است زیرا آمریکایی‌ها بودند که اسرائیل را به‌عنوان یک غده سرطانی در منطقه ایجاد کردند و برای حمایت و پشتیبانی از آن نیز حکومت مردمی ایران را سرنگون و جوانان این ملت را کشتند تا آزادی‎خواهی مردم ما تعارضی با منافع آن‌ها ایجاد نکند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد:

برادران و خواهران، این‌طور نیست که آمریکا در کشور غصب شده خود به حل‌وفصل امورات آن ملت بپردازد. خیر این‌طور نیست! آن‌ها استعداد‌های موجود در کشور‌های استعمارشده را در خدمت جهان‌خواری خود قرار می‌دهند تا به فرض در جغرافیای منطقه ما، غده سرطانی اسرائیل با امکانات ایران موردحمایت قرار بگیرد. در ژوئن سال ۱۹۶۷ نیز اگر صهیونیست‌ها توانستند بر اعراب پیروز شوند به دلیل حمایت‌های بی‌دریغی بود که آمریکایی‌ها از محل ظرفیت‌ها و امکانات ملت ایران به آن‌ها می‌دادند و در خدمت ارتش اشغالگران قدس قرار می‌گرفت. آمریکا در ایران سیلی نمی‌خورد و اخراج نمی‌شد اگر ملت مردآفرین ما، خواب شیطانی او را باطل نمی‌کرد. ایرانی که با اسقاط حاکمیت طاغوت بر آن، ملک طلق آمریکا شده بود با نهضت اسلام خواهانه مردم و پیروزی انقلاب اسلامی به جایی رسید که از پایگاه امن آمریکا به بزرگ‌ترین سنگ بر سر راهش تبدیل شد. چرا می‌گوییم سنگ راه؟ این حرف ما نیست. شما دیدید در سال ۲۰۰۵ میلادی هند جگرخواری به نام کاندولیزا رایس در مقام وزیر امور خارجه آمریکا به اسرائیل رفت و به‌صراحت در سرزمین‌های اشغالی اذعان کرد که ما به دنبال تولد خاورمیانه جدید هستیم و بدیهی است که این زایمان، خونریزی و درد داشته باشد. سرانجام این طرح استعماری چه شد؟ غیر از این بود که ایران اسلامی نقشه های آنان را برهم زد و رسوا و ذلیلشان کرد؟ پس از این بود که اسرائیل به لبنان حمله کرد اما در برابر مقاومت اسلامی جوانان لبنانی، ۳۳ روز تحقیر و ذلیل شد و در نهایت عقب‌نشینی کرد تا یک جریان هدفمند به نام مقاومت اسلامی در منطقه تشکیل شود. پس از فتح بزرگ حزب‌الله در لبنان، عراق هم از شر جنایتکار مفسدی مثل صدام نجات پیدا کرد و بصیرت مردم عراق، سرنوشت این کشور را در مسیری قرار داد که همگام و هم پا با ملت ایران به پیش بروند و نفوذ این انقلاب در منطقه مضاعف شود. حقیقت امروز نیز همین است و حشدالشعبی قهرمان در کنار بسیج دلاور ایران ایستاده و به نقطه‌ای رسیده که امروزه موشک‌های این جنبش بر سر آمریکایی‌های اشغالگر فرود می‌آید و آن‌ها را سرکوب و زمین‌گیر می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در دوگانگی مقاومت و تسلیم منطقه، گستردگی مطلق و برتری کامل با پیروان نظریه مقاومت است گفت:

پس از این، آمریکایی‌ها تصمیم گرفتند دومینویی را در سوریه و عراق به راه بیندازند و حکومت تروریست‌ها را در این دو کشور برپا کنند تا در کنار اسرائیل در جایگاه دومین غده سرطانی در منطقه باشد اما با فداکاری ملت‌های منطقه و درایت یک سرباز فداکار امام زمان (عج) به نام حاج قاسم سلیمانی، این نقشه به‌کلی نابود شد، گروه‌های تکفیری انحرافی یکسره مضمحل شدند و کارشان به جایی رسید که فقط در قالب گروه های پراکنده در بیابان‌های منطقه زندگی کنند، هر روز دستگیر و کشته شوند و همچون تکه ابری از یک نقطه به یک نقطه بروند. امروزه در منطقه ما دوگانه مقاومت و تسلیم شکل گرفته و خوشبختانه، استیلا و گستردگی مطلق هم در اختیار مقاومت است. یکی از دلایل تحقق این چشم‌انداز نیز به‌طور خاص به عملیات طوفان‌الاقصی بازمی‌گردد. برادران و خواهران، اگر عملیات طوفان‌الاقصی هیچ نتیجه‌ای جز اثبات جنایتکاربودن آمریکا و شیطان بزرگ بودن او هم نمی‌داشت بازهم یک عملیات راهبردی و بی‌مثل و مانند بود. امروزه مردم غزه صبر و مقاومت دارند، رزمندگان حماس ایستادگی و رشادت به خرج می‌دهند و همین دو موضوع غزه را به جایگاه اثبات جنایت مستکبران تبدیل کرده است. عزیزان من، این آمریکایی‌های خبیث سه جوان دانشجوی ایرانی را هفتاد سال قبل کشتند تا استعمارشان را تثبیت کنند اما همان خون‌های پاک کارشان را به جایی رساند که امروز همه کره زمین می‌دانند متوحش‌تر، خبیث‌تر و جنایتکارتر از آمریکا وجود ندارد. شما خواستید با خدا بجنگید. اکنون ببینید کجا ایستاده‌اید و چقدر ذلیل هستید. سرنوشت شما عبرت آیندگان خواهد شد تا بدانند «فَإِنَّ حزب‌الله هُمُ الْغالِبُونَ».

علم‌الهدی همچنین گفت:

خانمی که در وقت اذان چادر بر سر می‌گذارد و نماز می‌خواند اما در سایر اوقات خود را از دید نامحرم حفظ نمی‌کند هنوز گرفتار گناه است. این خانم هنوز تصویر مستمر از خدا در ذهنش شکل نگرفته و نماز او ختم به تولید نرم‌افزار طاعت خدا در وجودش نشده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان