حضرتی: دولت روحانی، بی‌تصمیم، دیر تصمیم و بدتصمیم است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 8:11

حضرتی: دولت روحانی، بی‌تصمیم، دیر تصمیم و بدتصمیم است

شماره: 7260
Aa Aa

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفته: دولت دلش می‌خواهد هم پیاز را بخورد هم جریمه را بدهد و هم ... را بخورد. هر سه تا خسارت را خودش بخورد؛ به جهنم.

دولت در کار خودش جدی نیست؛
حضرتی: دولت روحانی، بی‌تصمیم، دیر تصمیم و بدتصمیم است

قائم مقام حزب اعتماد ملی خطاب به رئیس‌جمهور گفت:  آقای روحانی باید ۱۶ ساعت در دفتر  بنشیند و حتی بعضی شب‌ها هم آنجا بخوابد تا استاندار و بخشدار بداند که امروز رئیس‌جمهور در دفترش خوابیده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد ملی با انتقاد از شیوه مدیریت کشور توسط دولت گفته است: " ضمن حمایت از دولت تا پایان دوره‌اش، دعوای ما با دولت با این روش مدیریتش است که آقای روحانی آستین‌ها را بالا بزن و به جای اینکه هشت ساعت کار می‌کردی الان باید 16 ساعت در دفتر  بنشینی و حتی بعضی شب‌ها هم آنجا بخوابی تا استاندار و رده بخشدار هم بدانند که رئیس جمهور امروز در اتاق کار خود خوابیده، تخت گذاشته و اتاقش را به عنوان اتاق جنگ برای دفاع از اقتصاد مقاومتی انتخاب کرده و می‌خواهد اقتصاد بدون نفت را راه بیندازد."

وی ادامه می‌دهد: "اگر مردم  ببینند که آقای رئیس جمهور یک هفته به منزل نرفته و با لباس و پوتین، به لحاظ آمادگی و به صورت سمبلیک، در اتاق خود خوابیده و لحظه به لحظه با تیم اقتصادی و اساتید اقتصاددان کشور و نیروهای تازه نفس و جوان اقتصاددانی که خلاق و مبتکر هستند و با بخش خصوصی و تعاونی جلسه می‌گذارد این جدیت به مردم هم منتقل می‌شود."

حضرتی با بیان اینکه دولت در کار خودش جدی نیست خاطرنشان می‌کند: "من بارها گفته‌ام و اسم این دولت را دولت بی‌تصمیم، دیر تصمیم و بدتصمیم گذاشته‌ام؛ یعنی دلش می‌خواهد هم پیاز را بخورد هم جریمه را بدهد و هم ... را بخورد.  هر سه تا خسارت را خودش بخورد، به جهنم!  ولی به مردم تحمیل می‌کند."

قائم مقام حزب اعتماد ملی همچنین با تاکید بر حمایت از دولت تصریح می‌کند:

"اگر از دولت حمایت نکنیم امکان ساقط شدن دولت هست و سقوط دولت در این شرایط به نفع منافع ملی نیست چراکه داستان‌های جدید که پشت آن خوابیده انجام می شود. اگر دولت با این کج‌دار و مریز حرکت کردنش، دیر تصمیم گرفتنش، بد تصمیم گرفتن و نگرفتن تصمیم‌های بموقعش خسارت وارد می‌کند ولی سقوط دولت و اینکه چه جریاناتی بعد از آن انجام خواهد شد، صد برابر بیشتر ضرر خواهد داشت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان