خبرنگار باید از سیاست زدگی دوری کند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 22:30

خبرنگار باید از سیاست زدگی دوری کند

شماره: 23014
Aa Aa

هر کسی امنیت را نشانه گرفت و به مامور ما حمله کرد باید همراه با اسلحه‌اش به زمین بیفتد| قوانین و مقررات باید در جامعه دینی و اسلامی حاکم باشد| در فتنه سال ۸۸ یکی از آموزش‌های ۶ هفته‌ای عبور از پلیس بود.

احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران؛
خبرنگار باید از سیاست زدگی دوری کند

احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه ها اظهار داشت:

خبرنگار و اصحاب رسانه جزو دسته افرادی هستند که دل به دریای سختی‌ها می‌زنند تا آرامش را به افکار عمومی برسانند‌. خبرنگاران زبان گویاى جامعه و پل ارتباطى بین مسئولان و مردم محسوب مى شوند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از میزان، وی گفت:

پلیس متولی برقراری نظم و امنیت در جامعه است که شاید برخی‌ها این مقوله را برنتابند. این موضوع نشانه انجام باید‌ها و نباید‌ها است. قوانین و مقررات باید در جامعه دینی و اسلامی حاکم باشد و در غیر این صورت یک ناهنجاری در جامعه شکل می‌گیرد.

او بیان داشت:

اعتقاد ما بر این است که هر کسی امنیت را نشانه گرفت و به مامور ما حمله کرد باید همراه با اسلحه‌اش به زمین بیفتد.  برخی می‌گویند این حرف‌ها را نزنید اما تاکید می‌کنم که مگر می‌شود با تروریست با رودربایستی حرف زد؟ جواب تروریست دفاع و حمله است.

وی همچنین گفت:

در فتنه سال ۸۸ یکی از آموزش‌های ۶ هفته‌ای عبور از پلیس بود.

او گفت که در ایران پلیسی داریم که در گرو مکتب اصیل اسلامی قرار دارد و با روحیه بسیجی و عاشورایی دل به رهبر فرزانه خود دارد.

رادان با بیان این که باید یک خبرنگار از سیاست زدگی دوری کند تا عمل صالح و صادقی انجام دهد به افکار ارائه دهد اظهار داشت:

ما و رسانه ٢ بال در کنار هم هستیم چرا که در کنار یکدیگر می‌توانیم افکار عمومى را آنطور که هست پرورش بدهیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان