خطیب جمعه تهران: اگر آمریکا یکی بزند چه بسا سه تا بخورد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 2:36

خطیب جمعه تهران: اگر آمریکا یکی بزند چه بسا سه تا بخورد

شماره: 7937
Aa Aa

حاج علی اکبری گفته: آمریکایی ها به جای حرف های بی ربط خوب است که از ملت ایران بابت ورود یک هواپیمایی جاسوسی به خاک ایران عذرخواهی کنند.

تنگه هرمز گورستان متجاوزان به خاک ایران خواهد بود؛
خطیب جمعه تهران: اگر آمریکا یکی بزند چه بسا سه تا بخورد

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به تقوای الهی گفت: همه جامعه باید برای ارتقای تقوا تلاش کنند. شایسته است که با یک نگاه آسیب شناسانه، به محیط اجتماعی و زیستی خود نگاهی بیندازیم و موضوعاتی که با تقوای الهی فاصله دارند را شناسایی کرده و در یک همیاری جمعی برای ارتقا سطح تقوای الهی تلاش کنیم.

اهم سخنان وی به به نقل از خبرگزاری ها به شرح زیر است:

*حق زن بودن و ارتقای منزلت انسانی آن ها در محیط اجتماعی بوسیله حجاب تأمین می شود. حجاب، انسان را محجوب و همچنین حجاب زیبایی های اخلاقی و فکری بانوان را نمایان می کند؛ فراموش نکنیم که حجاب تامین‌کننده حق زیست انسانی برای بانوان مومن است.حجاب تامین کننده احترام به حقوق عموم انسان ها است، اگر حریم خصوصی وارد محیط عمومی شود، بنیان‌کن است و حجاب و عفاف مردها حریم خصوصی و عمومی را تعریف می کند.

*حجاب و عفاف پشتوانه محکمی برای سالم سازی محیط اجتماعی است، حجاب برای مردان محدود کننده آزادی‌های مخاطره آمیز آن‌ها است و از سرمایه‌های ارزشمند بانوان حفظ می‌کند. سرمایه هویتی ملت ما، نجابت و حیا ایرانی است. راهبرد جدی و قطعی جبهه استکبار در نبرد، ایجاد ولنگاری و گسترش بی حیایی است که در انجام آن فوق تخصص دارند. آن ها به نجابت و حیا بانوان ما حسادت می کنند، زیرا فاقد آن هستند.

*جامعه استکباری تجربه تاریخی برای رویارویی با تمدن اسلامی را در اختیار دارد و رهبر حکیم ما سال ها پیش یادآوری کردند که ماجرا، ماجرای عادی نیست. در این میدان خطیر، حجاب و عفاف زنان و دختران ما  به عنوان نماد اصلی هویت ایران مورد هدف قرار گرفته است. حجاب سنگر هویتی ملی ما است و ایرانیانِ با بصیرت برای این سنگر قرن ها تلاش و مبارزه کرده اند و زنان جامعه ما باشکوه ترین نوع حجاب را در انجام حکم الهی انتخاب کردند.

* نمی‌گویم انهدام بلکه باید بگویم اسقاط، یک هواپیمایی جاسوسی وارد خاک ما شده است ، تمامی تحهیزات خود را خاموش کرده تا غیر قابل شناسایی باشد و در محدوده تنگه هرمز وارد خاک سرزمین ما شده است و اینجاست که غیرت جوانان رشید ما جوشیده با موشک زمین به هوا منهدم کرده و ساقطش می کند.

*کاخ سفید دستپاچه ابتدا تکذیب و بعد تائید می‌کند، سپس می‌گوید در منطقه آب‌های بین المللی بوده است، سپس ترامپ طنز سرایی می‌کند.

*تنگه هرمز بخش ویژه سرزمین ماست تنگه هرمز گورستان متجاوزان به خاک ایران خواهد بود.

*ترامپ در ادامه می‌گوید شاید ما اشتباه کرده‌ایم، بله شما اشتباه کرده اید، مگر ملوانان شما نبودند که اشتباه کردند و به آب های ما آمدند و آن افتضاح را برای شما رقم زدند؟  آن روز از مرز دریایی وارد شدید .

*پس از شکست های پی در پی آمریکا در مقابل ایران در عرصه سیاسی و دیپلماتیک و ضربه فنی اخیر مبنی بر اتفاقی که در جریان اعزام نخست وزیر ژاپن به ایران برای تقاضای مذاکره رخ داد، آنان بدنبال آن بودند که توانانیی های ما را امتحان کنند که فرزندان رشید ملت ایران به آنان پاسخ به موقع و شایسته ای دادند.

* ما اهل مقاومت و بازدارندگی فعال هستیم، ما هیچگاه شروع کننده جنگ نبوده و نخواهیم بود اما به آنان می گوییم که اگر شروع کنید، شما تمام کننده نیستید و اگر یکی بزنید، حداقل یکی می خورید که خوردید و چه بسا سه تا بخورید.

*نیروهای مسلح ما اهل پنهان کاری نیستند و اقدامات خود را به صورت شفاف اعلام می کنند، در مقابل، آمریکایی ها اهل مخفی کاری و دزد دریایی و هوایی هستند و اخیراً هم نفتکش ها را زدند و پنهان کاری کردند. کشورهای مفلوک منطفه که چشم و امیدشان به آمریکاست، پول نفت را صرف خرید سامانه های آمریکایی کردند و نتیجه آن را دیدند و بدانند که اگر کنار ما باشند برایشان بهتر است. تا کی می خواهند به حماقت خود ادامه دهند؟

* جبهه مقاومت اسلامی هم پیام جدید دریافت کرد و روش مقاومت به صورت فعال ادامه خواهد یافت و مردم هم دریافتند که بچه های چمران و طهرانی مقدم زنده هستند و دست اقتدار و قدرت ملت هستند و به موقع اقدام و اعلام می کنند.

*آمریکایی ها به جای حرف های بی ربط خوب است که از ملت ایران بابت این اقدام عذرخواهی کنند و همچنین دولت و وزارت خارجه باید این مسئله را به صورت بین المللی پیگیری قضایی کنند تا آمریکایی ها پاسخگو باشند. بار دیگر لازم است از فرزندان سبزپوش امنیت آفرین نظام یعنی سپاهیان تشکر کرده و برای آنان آرزوی توفیق داریم.

* شهید چمران یک هنرمند، یک مدیر و یک رزمنده بود،‌خداوند روح شهید چمران را قرین رحمت کند.

* از تلاش های خوب دوستان در قوه قضائیه و مدیر عزیز و عالی قدر صمیمانه تشکر می کنیم، ایشان  خوب وارد میدان شده اند و امیدواریم خداوند به ایشان توفیق دهد و موفق باشند 

* از عزیزان توقع داریم در هفته حقوق بشر آمریکایی یک لایحه بسیار قوی در افشای حقوق بشر آمریکایی ها داشته باشند. از کارهای انجام شده ضد حقوق بشری آمریکایی یک فهرست بلند بالا وجود دارد .

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان