در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ مردم خواب زده بیدار شدند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 13:44

در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ مردم خواب زده بیدار شدند

شماره: 17410
Aa Aa

صبر مثال زدنی و روشنگری های مداوم رهبر انقلاب برای بصیرت ملت بالاخره جواب داد و سبب شد که انتخاب سیاسی مردم چرخشی ۱۸۰ درجه ای پیدا کند.

در یادداشت روزنامه کیهان عنوان شد؛
در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ مردم خواب زده بیدار شدند

بحمدالله در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ مردم بیدار شدند و فهمیدند که هشدارها و توصیه ها و پیش‌بینی‌های باخدای انقلاب صحیح و صریح و واقعی و مبتنی بر تجربیات تاریخی بود، نه متوهمانه و خیالبافانه.

به گزارش اسپادانا خبر، روزنامه کیهان در یادداشتی نوشته است:

آری؛ تنگ‌تر شدن سفره معیشت مردم در هشت سال گذشته و تداوم توقف چرخ اقتصاد و چرخ هسته‌ای و مشاهده خنده های مستانه و تحقیرآمیز آمریکا به ریش دولتمردان غرب زده بعد از آنکه خرش از پل گذشت سبب شد که عقل سیاسی و حافظه تاریخی برخی خواص گمراه و عوام اغواشده سر جا بیاید. صبر مثال زدنی و روشنگری های مداوم رهبر انقلاب برای بصیرت پیدا کردن ملت بالاخره جواب داد و سبب شد که انتخاب سیاسی مردم چرخشی ۱۸۰ درجه ای پیدا کرده، عقربه قطب نمای سیاسی که روی غرب قفل کرده بود به سمت داخل تغییر وضعیت داده و باعث شد که خواب‌زده‌ها تجدید نظری در رأی و انتخاب و سلیقه سیاسی خود کنند.

در ادامه یادداشت آمده است:

مردم این‌بار تلاش کردند که «تفکر انقلابی» با رویکرد «مقاومت، استقلال، خودباوری، نگاه به درون، اعتماد به جوانان وطن» را بر «تفکر لیبرال» با رویکرد «سازش، وابستگی، خود تحقیری، نگاه به بیرون، اعتماد به کدخدا» ترجیح دهند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان