در سراسر دنیا به مصاف دشمنان می‌رویم | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403 - 13:25

در سراسر دنیا به مصاف دشمنان می‌رویم

شماره: 24457
Aa Aa

دنیا بداند که ما شهادت را فوز عظیم می‌دانیم و در سختی‌ها زندگی می‌کنیم و تا نابودی دشمنان در غزه و فلسطین اشغالی از پای نخواهیم نشست.

محمدرضا فلاح‌زاده، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه؛
در سراسر دنیا به مصاف دشمنان می‌رویم

 محمدرضا فلاح‌زاده، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در دوازدهمین همایش «غزه، نماد مقاومت» اظهار داشت:

مقاومت ما ادامه مقاومت پیامبر(ص) در برابر همه زیاده‌خواهان، قدرت‌طلبان و قلدران است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، فلاح‌زاده گفت:

همان‌گونه که جنگ خندق با ضربت حضرت علی(ع) به پیروزی رسید و همان‌طور که خرمشهر فتح شد، امروز نیز رژیم صهیونیستی نابود می‌شود و مردم در این دوره تاریخی افول آمریکا را شاهد خواهند بود.

وی اضافه کرد:

امروز رژیم صهیونیستی در غزه مشغول نسل‌کشی و آوار کردن خانه‌ها بر سر اطفال و مردم بی‌گناه است. این رژیم غاصب در طول تاریخ بیش از 150 هزار نفر از زنان، دختران، اطفال، پیرمرد‌ها و پیرزن‌ها را زیر آوار‌ها مدفون و قتل‌عام کرده و یا در قبر‌های دسته‌جمعی زنده‌به‌گور کرده است.

او ادامه داد:

انصارالله یمن دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را به جهنمی برای آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی تبدیل کرده‌ است، دشمن دچار شکست راهبردی و تاکتیکی شده است و در عرصه اقتصادی نیز تمامی تولیدات، تجارت، صنعت توریسم، حمل‌ونقل و... آن دچار تعطیلی و رکود شده است و موضوع عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیز رو به محاق می‌رود. تمام هیمنه سیاسی، اطلاعاتی، نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی و همچنین نقطه اتکا و امید آمریکا و کشور‌های غربی در منطقه فرو ریخته و مقاومت غزه همچنان با توکل به خدا و اتکای به نیروی ایمان خود و با کمک مقاومت کرانه غربی، انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی عراق نبرد را تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

وی عنوان کرد:

راهبرد امامین انقلاب اسلامی و تلاش‌های شهید حاج قاسم سلیمانی و مقاومت در جبهه‌های گوناگون، نظم جدید جهانی را دچار فرسایش و  فروپاشی کرده، داعش را که توسط آمریکا سازماندهی شده بود به نابودی کشانده و اسرائیل را در آستانه فروپاشی قرار داده است. دنیا بداند که ما شهادت را فوز عظیم می‌دانیم و در سختی‌ها زندگی می‌کنیم اما به مصاف دشمنان خدا در سراسر دنیا خواهیم رفت و تا نابودی آن‌ها در غزه و فلسطین اشغالی از پای نخواهیم نشست.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان