دستگاه ارتش ایران ویروس کرونا را در عرض پنج دقيقه می‌کشد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 20:33

دستگاه ارتش ایران ویروس کرونا را در عرض پنج دقيقه می‌کشد

شماره: 9767
Aa Aa

حیدری با بیان این که وظیفه ارتش ما مانند ارتش دیگر کشورها دزدیدن ماسک یا دستکش نیست گفته گل کار ما امر رهبری برای رزمایش بیولوژیکی بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران خبر داد؛
دستگاه ارتش ایران ویروس کرونا را در عرض پنج دقيقه می‌کشد

کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران در یک برنامه تلویزیونی با بیان این که نیروی زمینی الحمدالله امروز از تجارب خوبی در حوزه رزم، مقابله با تهدیدات بیولوژیکی و ویروس کرونا برخوردار است گفت:

ما دستگاهی ابداع کرده‌ایم که به دو صورت ریشه‌کنی و تشخیصی عمل می‌کند و در محيط بسته ویروس کرونا را در عرض پنج دقيقه به طور کلی می‌کشد و از بین می‌برد.

به گزارش اسپادانا خبر، وی اظهار کرد:

امروز بدون اینکه خدشه‌ای در توان ما ایجاد شده باشد با تمام قدرت آمادگی انتقال تجربیات خود را در حوزه مقابله با ویروس کرونا به دیگر کشور‌ها را داریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:

به زودی در حوزه تشخیص بیماری کرونا رونمایی خواهیم داشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد:

در رژه خدمت توان مضاعفی به بخش پدافند زیستی کشور و مقابله با کرونا اضافه می‌کنیم و در حوزه امدادی و تغذیه‌ای نیز کمک‌هایی در سراسر کشور خواهیم داشت.

 کیومرث حیدری گفت:

ارتش ما مانند ارتش دیگر کشورها نیست که تنها وظیفه اش دزدیدن ماسک یا دستکش باشد.

او ادامه داد:

ما از ۱۹ بهمن مترصد ورود ویروس کرونا به کشور بودیم و ستاد ارتش شروع به خبررسانی و اطلاع رسانی برای آمادگی برای مقابله با این ویروس کرد. در ارتش یگان‌های داریم تا با حملات میکروبی و هسته‌ای مقابله کند و این ساختار را برای مقابله با کرونا به میدان آوردیم.

فرمانده کل نیروی زمینی ارتش گفت:

گل کار ما امر رهبری برای رزمایش بیولوژیکی بود تا اولاً از شیوع ویروس جلوگیری کرده و دوماً با هم افزایی از این تهدید فرصت بسازیم.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان