دستیار اقتصادی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شدند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 1:53

دستیار اقتصادی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شدند

شماره: 14738
Aa Aa

مرتضوی سرپرست نهاد ریاست جمهوری، رهبر دستیار اقتصادی، لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی و آذر از اعضای جدید دولت سیزدهم خواهند بود.

در احکام جداگانه رئیس جمهور ایران؛
دستیار اقتصادی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شدند

 سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در احکامی جداگانه معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، دستیار اقتصادی رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی ایران را منصوب کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت، در این احکام سید صولت مرتضوی به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، فرهاد رهبر به سمت دستیار اقتصادی رئیس جمهوری، میثم لطیفی به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و عادل آذر به سمت مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی منصوب شده اند.

مرتضوی دانش‌آموخته دکترای حقوق عمومی است که پیش‌تر، معاونت بنیاد مستضعفان، معاون سیاسی وزیر کشور، استاندار خراسان جنوبی و شهردار مشهد بوده است.

رهبر دانش‌آموخته دکترای اقتصاد نظری است که ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و ریاست دانشگاه تهران را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.

 لطیفی نیز دانش‌آموخته دکترای تخصصی مدیریت منابع انسانی است که عضویت هیئت علمی دانشگاه، ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) و عضویت در شورای نخبگان بنیاد ملی نخبگان را در کارنامه علمی و مدیریتی خود دارد.

عادل آذر هم دانش‌آموخته دکترای مدیریت و عضو هیئت علمی دانشگاه است که نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ریاست مرکز آمار ایران و ریاست دیوان محاسبات کشور را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان