دشمن به دنبال ادامه تحریم با تحریف است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 17:41

دشمن به دنبال ادامه تحریم با تحریف است

شماره: 16506
Aa Aa

او با بیان این که ناترازی با شاخص‌های اصلی انقلاب اسلامی مردم را رنج می‌دهد گفته دشمنان تلاش بسیار زیادی برای ایجاد یأس و ناامیدی انجام می‌دهند.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران؛
دشمن به دنبال ادامه تحریم با تحریف است

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت:

امروز تحول در همه دستگاه‌ها یک نیاز ضروری است.

به گزارش اسپادانا خبر، رئیسی افزود:

مأموریت اصلی و محوری همه دستگاه‌های کشور ایجاد تحول و تلاش در جهت تبیین دستاوردها در راستای نشاط و امیدآفرینی در جامعه است. جریان تحریف و شایعه‌ساز با فضاسازی‌های کاذب بدنبال ایجاد انحراف در مسیر اصلاح و تحول هستند و شرط موفقیت در این میدان صلابت، ایستادگی وحرکت براساس برنامه‌ریزی دقیق و آگاهانه است. امروز دشمن به دنبال ادامه تحریم با تحریف است. در مقابل تحریف و برای غلبه بر آن باید تبیین درست انجام شود و در این راستا شورای هماهنگی از جایگاه حساس و مهمی برخوردار است.

رئیسی با تأکید بر اهمیت و ضرورت استفاده از دانش ارتباطات در حوزه تبلیغات اظهار داشت:

امروز ارتباطات، علم بسیار مهمی است و استفاده از این علم در کنار تجربیات اندوخته‌شده، می‌تواند در تاثیر فعالیت‌ها مفید باشد.

رییس‌جمهور ایران با بیان اینکه مراسم دهه فجر و ۲۲ بهمن درحقیقت بازخوانی جریان انقلاب اسلامی است اظهار داشت:

امروز مردم می‌خواهند تا نهادهای برخاسته از اراده آنها در دولت و مجلس عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنند. ناترازی با شاخص‌های اصلی انقلاب اسلامی مردم را رنج می‌دهد و انتظار دارند همه دستگاه‌ها و نهادها در تراز انقلاب اسلامی در مسیر رفع مشکلات و پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارند. مراسم دهه فجر و ۲۲ بهمن صرفاً بیان یک اتفاق تاریخی نیست و این مراسم هر سال پیام خاص خود را دارد.

رئیسی با اشاره به حقانیت مواضع جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی بیان کرد:

حقانیت ملت ایران در دل دولت‌ها و ملت‌های مستقل جهان قرار دارد.

رییس‌جمهور با اشاره به اهمیت ایجاد و تقویت روحیه امید در بین مردم گفت:

دشمنان تلاش بسیار زیادی برای ایجاد یأس و ناامیدی انجام می‌دهند و در این راستا بیان اقدامات انجام شده و طرح‌هایی که برای اجرا وجود دارد، می‌تواند موجب افزایش امید در بین مردم باشد.

وی با تاکید بر اهمیت مردمی کردن مناسبت‌های دینی و ملی به ویژه ایام دهه فجر گفت:

از افتخارات جمهوری اسلامی ایران آن است که مبتنی بر اراده و رأی مردم شکل گرفته و حرکت می‌کند و مردم در همه امور محوریت دارند. امروز هر حرکتی در جهت امیدآفرینی در بین مردم حرکت در جهت راهبرد جمهوری اسلامی ایران است و هر حرکتی در جهت ایجاد یأس و ناامیدی حرکت در جهت راهبرد دشمن است. ۲۲ بهمن جلوه امید در بین مردم و قله و جلوه تحول است که باید تداوم یابد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان