دشمن قصد دارد به‌طور مستقیم در انتخابات تاثیر بگذارد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 1:53

دشمن قصد دارد به‌طور مستقیم در انتخابات تاثیر بگذارد

شماره: 22640
Aa Aa

اسماعیل خطیب ضمن تقدیر از اقدام مستقل کشور آلبانی و دیگر کشورهای اروپایی گفته هر کشوری که در اغتشاشات نقش داشته باید تاوان پس دهد.

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد؛
دشمن قصد دارد به‌طور مستقیم در انتخابات تاثیر بگذارد

سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در همایش بزرگداشت هفته قوه قضائیه گفت:

مجاهدت واقعی این است که همکاری و تفاهم در همه سطوح نظام پیاده شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، خطیب اظهار داشت:

اغتشاشات و ناآرامی‌های سال گذشته در کشور با نقشه دشمنان پی‌ریزی و با تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم و مسئولان خنثی شد. پس از پایان اغتشاشات و شکست استکبار جهانی، تلاش دشمن در این جهت قرار گرفت که براندازی را به نحو دیگری دنبال کند و تغییر ماهیت جمهوری اسلامی را مبنای کار خود قرار داده‌اند. دشمن، شبکه‌سازی‌ها، فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، رسانه‌ای و روانی خود را در جهت تغییر ماهیت نظام به کار گرفت و عده‌ای در داخل شعارهای اصلاح ساختار، تغییر یا تحول ساختاری را مطرح می‌کنند و عده‌ای دیگر نیز با تلاش گسترده در جهت هنجارشکنی اجتماعی قدم برداشته و برخی نیز تلاش خود را در بی‌ثبات‌سازی و مشغول سازی نیروهای امنیتی کشور بکار گرفته‌اند. هر سه اقدام در جهت اهداف دشمن است.

او گفت:

برنامه‌ریزی دشمن برای قرار دادن کشور در شرایط اجتماعی و ایجاد تقابل و قطبی‌سازی در جامعه است. مسئولان این موضوع را باهدف خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در تصمیم‌گیری‌ها موردتوجه قرار دهند. دشمن به دنبال تقابل بین قوا، اقشار اجتماعی، قومی و مذاهب و ادیان و در زمینه مسائل اجتماعی و جاری مانند حجاب و امثالهم است و این سیاستی تدوین‌شده و در حال دنبال شدن از سوی دشمنان است. دشمن تمام تلاش خود را در جهت بی‌ثبات‌سازی به کار گرفته است. از ابتدای امسال تا امروز بیش از ده‌ها گروه و دسته که قصد بی‌ثبات‌سازی در کشور را داشته‌اند توسط دستگاه‌های اطلاعاتی مختلف کشور دستگیر شده‌اند که عمده آن‌ها وارداتی هستند و امروز به برکت تفاهم و همکاری میان نیروهای مسلح و دستگاه‌های اطلاعاتی شاهد هستیم هر تیمی که وارد کشور می‌شود به لطف الهی بدون استثنا در دام یکی از دستگاه‌های اطلاعاتی می‌افتد و علی‌رغم تلاش‌های دشمن وقتی با دستگیری‌ها و برخورد با تیم‌هایی که روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده روبرو می‌شوند شکست می‌خورند.

وی افزود:

دشمن قصد دارد با زمینه‌سازی و شبکه‌سازی تأثیرگذاری خود را به‌طور مستقیم در انتخابات بگذارد و به شکل غیرمستقیم تداوم‌بخش فتنه‌های گذشته باشد. در ده‌ها دستگاه اطلاعاتی کشورهای خارجی میز ایران وجود دارد و رژیم صهیونیستی تشکیلات وسیعی در این جهت به راه انداخته و سال‌ها شاهد اقدامات ضد امنیتی آنان در کشور بوده‌ایم.

وزیر اطلاعات گفت:

از برکت خون شهدا و حضور مردم و نقش امامین انقلاب امنیت امروز کشور مثال‌زدنی است و تا زمانی که این سه عامل مهم در اختیار است دشمنان موفقیتی به دست نمی‌آورند.

وی گفت:

امروز شاهد فرار عوامل ضدایرانی و انتقال پایگاه‌ها و عوامل و سرپل‌های رژیم صهیونیستی از اقلیم کردستان به برخی کشورهای دیگر هستیم. ایران امنیت خودش را قطعاً در هرکجا که باشد چه در درون خاک‌های خود و چه در بیرون از خاک خود دنبال خواهد کرد.

خطیب همچنین ضمن حمایت از هرگونه اقدام ضد تروریستی از اقدام مستقلانه کشور آلبانی و دیگر کشورهای اروپایی تقدیر کرد.

وزیر اطلاعات به همه کشورهایی که در مورد جمهوری اسلامی ایران خیال خام در سر می‌پرورانند و در اغتشاشات اخیر نقش داشتند هشدار داد:

امنیت موضوعی نیست که ایران بر سر آن معامله کرده و یا نسبت به آن کوتاه بیاید.

وی با بیان اینکه هر کشوری که در اغتشاشات نقش داشته باید تاوان اقدامات تروریستی خود را پس دهد افزود:

کشورهایی که از تروریست‌ها و امثالهم حمایت می‌کنند باید توجه داشته باشند که امنیت ایران و حفظ آرامش و آسایش مردم برای جمهوری اسلامی اولویت دارد. زمانی که سیستم‌های الکترونیک منافقین در اثر حمله پلیس آلبانی قطع شد، شاهد بودیم کامنت گذاری برخی رسانه‌های دشمن در خارج از کشور و برخی رسانه‌های داخلی سقوط کرد که این نشان می‌دهد متأسفانه برخی در داخل مستقیم یا غیرمستقیم در مسیر دشمن حرکت می‌کنند.

وی راهبرد دشمن در بحث انتخابات را سرمایه‌گذاری برای افزایش ناامیدی بین مردم عنوان کرد و گفت:

محور سلامت انتخابات شورای نگهبان است و همه ما برای این‌که بتوانیم از ماهیت و موجودیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی کنیم وظیفه‌داریم از شورای نگهبان حمایت کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان