دشمنان از سلاح بیولوژیک علیه مردم ایران استفاده می‌کنند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 15:51

دشمنان از سلاح بیولوژیک علیه مردم ایران استفاده می‌کنند

شماره: 14584
Aa Aa

او گفته ما به دشمنان بی اعتماد هستیم و نمی‌توانیم سلامت جامعه را به آنان بسپاریم. از هر بحرانی با هر میزان و مقیاسی نیز عبور می‌کنیم.

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه عنوان کرد؛
دشمنان از سلاح بیولوژیک علیه مردم ایران استفاده می‌کنند

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در اصفهان گفت:

در ابتدای شیوع بیماری کرونا قدرت‌های مدعی در پیشرفت‌های پزشکی تا آستانه فروپاشی رفتند اما علیرغم شرایط تحریم ظالمانه و عملیات روانی دشمنان ما به سرعت به کمبودها و نقص‌ها غلبه کردیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از سپاه نیوز، سلامی ادامه داد:

ما از هر بحرانی چه جنگ باشد، چه تحریم اقتصادی، چه حوادث غیر مترقبه و چه بیماری ناشناخته با هر میزان و مقیاسی عبور می‌کنیم. دشمن ما به را حتی مردم ما را از پول‌های خودمان محروم کرد و نگذاشتند نیازهای اساسی پزشکی را تامین کنیم با این وجود توانستیم بر ظرفیت داخلی تکیه کنیم. دشمنان هدفشان این بود که برای کمک به سمت دشمن دست دراز کنیم اما ما به آنان بی اعتماد هستیم و نمی‌توانیم سلامت جامعه را به آنان بسپاریم و این در شرایطی است که آنان از سلاح بیولوژیک علیه مردم ما استفاده می‌کنند و در این شرایط بر اساس اصل استقلال عمل می‌کنیم.

وی با بیان این که ما به جز بحث کرونا در جبهه‌های مختلف از جمله تحریم و جنگ رسانه‌ای با توطئه‌های مختلف روبرو هستیم افزود:

با پیام رهبر معظم انقلاب برای مقابله و کنترل بیماری بار دیگر تمام ظرفیت‌ها به میدان آمد و اقدامات خوبی صورت گرفت. به همه مردم اطمینان می‌دهیم در خصوص وظایفی که بر عهده داریم با تمام توان در صحنه هستیم و ایمان به مردم اصل خدمت ما است. تا انتها خواهیم ماند و تمام توان مان را بدون منت در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان