دشمنان فرق صندوق رای با جعبه خرما را نمی دانند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 5:15

دشمنان فرق صندوق رای با جعبه خرما را نمی دانند

شماره: 20390
Aa Aa

جلیلی با اشاره به شعار “زن، زندگی و آزادی” گفته مکرون به جایی رسیده که با فلان دلقک ملاقات می کند تا علیه ایران فشار وارد کند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی؛
دشمنان فرق صندوق رای با جعبه خرما را نمی دانند

سعید جلیلی، نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه گیلان گفت:

مسئول و دانشجو باید حرف حق را بیان کند و در دفاع از حق، کسی نباید دچار لکنت زبان شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او اظهار داشت:

انتظار از دانشگاه در این شرایط این است که بیشتر بتواند برای جامعه مختصات نقطه ای را که هستیم به خوبی مشاهده و تبیین کند. حافظه تاریخی باید به خوبی حرکت دانشجویی را حفظ کند. اگر جامعه حافظه تاریخی خود را از دست دهد به همان نسبت هزینه های آن بیشتر می شود.
او با بیان اینکه دشمن از تمام گزینه های روی میز استفاده کرده و گزینه ای برای او نمانده است افزود:

اینکه امروز از استرالیا در شرق دنیا تا کانادا در قلب دنیا با نخست وزیر کانادا علیه ایران تظاهرات می کنند این سؤال را در ذهن ایجاد می کند که چه شده موضوع ایران برای آنان مهم شده است؟ مکرون به جایی رسیده که با فلان دلقک ملاقات می کند تا علیه ایران فشار وارد کند، رییس جمهور آمریکا رسما صحبت می کند. چه شده‌است؟ آیا واقعا نگران حال ما شدند؟

جلیلی با اشاره به شعار “زن، زندگی و آزادی” گفت:

کسی که ۴۰ سال علیه ملت ایران جنگ و ترور را دنبال کرده می تواند طرفدار آزادی باشد؟ یا کسانی که رفتارهای آنان با زنان آنقدر غلط بوده که در کتاب امپراطوری توهم به آن اشاره شده می توانند امروز مدعی کرامت، حقوق و منافع زنان باشد؟ اینکه کسی شکلاتی را تعارف کند و بعد تحت فشار قرار دهند که معذرت بخواهد آیا این مفهوم آزادی است؟ آنان در کشورشان فرق صندوق رای با جعبه خرما را نمی دانند بعد مدعی دموکراسی می شوند. چه چیزی آنان را نگران کرده است؟

وی اظهار داشت:

فراهم کردن بسترهای حضور بانوان در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

جلیلی با بیان اینکه هم اکنون در یکی از بزنگاه های تاریخ قرار داریم و کشور به نقطه اوج گیری رسیده گفت:

ملت ما بعد از سال ها رنج مبارزه و فشارهای دشمنان خارجی و مسایل داخلی به نقطه اوج گیری رسیده و تمام تلاش دشمن این است که مردم را از این نقطه برگرداند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان