دشمنان پیاده‌نظام خود را وادار به اغتشاشات می‌کنند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 8:18

دشمنان پیاده‌نظام خود را وادار به اغتشاشات می‌کنند

شماره: 19889
Aa Aa

اغواگری جوانان و اختلاف‌افکنی بین نسل‌ها، اقوام، اصناف، احزاب، اقشار و مذاهب از برنامه‌های طراحی شده مراکز مطالعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران؛
دشمنان پیاده‌نظام خود را وادار به اغتشاشات می‌کنند

 سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از یگان‌های هوایی و پدافند ارتش در بندرعباس با اشاره به برنامه‌‎های دشمن برای مشغول‌سازی و هزینه‌تراشی برای دولت به‌نحوی که نتواند اهداف و برنامه‌های خود را پیش ببرد گفت: دشمنان عنود این ملت و در رأس آنها دولت جنایتکار آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی به‌دنبال این هستند که از پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری یا آن را کُند کنند و به همین دلیل هرازچندگاهی با سوءاستفاده از هیجانات و بعضی نقاط ضعف پیاده‌نظام خود را وادار به اغتشاشات و ایجاد ناامنی می‌کنند تا بتوانند به میزان هرچند کوچک دستیابی به اهداف نظام را به تأخیر بیندازند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او ادامه داد:

برای ایجاد چنین جوی با یک جنگ ترکیبی از همه توانمندی‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و بستر فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای استفاده می‌کنند. اغواگری جوانان و اختلاف‌افکنی بین نسل‌ها، اقوام، اصناف، احزاب، اقشار، مذاهب و ادیان از برنامه‌های طراحی شده اتاق‌های فکر مراکز مطالعاتی و جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی هشیاری و آگاهی هرچه‌بیشتر مردم نسبت به توطئه‌های گوناگون دشمنان ایران و نظام اسلامی را رمز ناکامی دوباره و چندین‌باره نظام سلطه و شیطان بزرگ دانست.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان