دنیای بدون جمهوری اسلامی بسیار تاریک و ظلمات است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 19:11

دنیای بدون جمهوری اسلامی بسیار تاریک و ظلمات است

شماره: 15669
Aa Aa

ایران به برکت ائمه پیام و رسالتی دارد که فرا مرزی، فرازمانی و فرامکانی است| یک لحظه نبود جمهوری اسلامی را تصور کنید. آن زمان چه چیزی وجود داشت؟

احمد وحیدی، وزیر کشور ایران عنوان کرد؛
دنیای بدون جمهوری اسلامی بسیار تاریک و ظلمات است

احمد وحیدی، وزیر کشور ایران در مراسم تکریم و معارفه استاندار قزوین گفت:

امروز جمهوری اسلامی مورد توجه جهانیان است. یک لحظه نبود جمهوری اسلامی را تصور کنید، آن زمان چه چیزی وجود داشت؟ مردم مظلوم و مستضعف جهان به امید چه کسی مقاومت می‌کردند؟

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، او افزود:

دنیای بدون جمهوری اسلامی دنیایی بسیار تاریک و ظلمات است. این کشور به برکت ائمه پیام و رسالتی دارد که فرا مرزی، فرازمانی و فرامکانی است و خدمت کردن به مردمی که چنین پرچمی را برافراشته‌اند، شایسته است. انواع جنگ‌ها طی دوران مختلف علیه ما اعمال شده و کانادایی که ظلم‌های مختلفی انجام داده و گورهای دسته جمعی دارا است ما را به رعایت عدم حقوق بشر متهم می‌کند. کشورهایی که از تمدن و بشریت بویی نبرده‌اند ما را متهم می‌کنند و شاهد جنگ‌های روانی هستیم اما ملت ما هموار استوار ایستاده‌اند و همین امر خشم آن‌ها را برانگیخته است. امروز دولت سیزدهم نماد مبارزه بی امان علیه ظلم و ستم مستکبرین و اتکا به توان و ظرفیت داخلی است. امروز با اتکا به توان داخلی در نقطه جهش دیگری قرار گرفته که برگرفته از ظرفیت درونی و اعتقاد راسخ به راهی است که ۴۲ سال طی کرده و بدون شک ما پیروز خواهیم بود. در مشکلات اقتصادی نیز با تلاش و توان داخلی خواهیم درخشید چرا که ما به وعده الهی مبنی بر اینکه اگر در راهی حرکت کنیم پیروز می‌شویم، باور داریم.

وزیر کشور بیان کرد:

باید با تصمیمات درست کارهایی کنیم که اشتباهاتی در آینده نداشته باشیم.

او در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران افزود:

درخواست از سوی نخبگان،مردم و نمایندگان استان در مجلس برای انتخاب استانداران نظامی بسیار زیاد بود و ما اتفاقا مقاومت می کردیم. به رغم درخواست های زیاد در این زمینه ما به تعداد کمی از درخواست ها عمل کردیم و انتخاب استانداران نظامی در حداقل ممکن صورت گرفت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان