دولت رییسی مردمی‌ترین دولت تاریخ انقلاب است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 11:32

دولت رییسی مردمی‌ترین دولت تاریخ انقلاب است

شماره: 17497
Aa Aa

در دولت قبل مردم زمانی که مشاهده کردند مسئولان تنها در شعار از مردمی بودن می‌گویند اما در عمل کار دیگری می‌کنند اعتمادشان سلب شد.

اسماعیل کوثری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی؛
دولت رییسی مردمی‌ترین دولت تاریخ انقلاب است

اسماعیل کوثری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر رهبری مبنی بر اینکه مردمی بودن و مردمی ماندن از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی است گفت:

مردمی بودن به معنای پرکار بودن، ساده زیستی، صادق بودن با مردم و رفتن میان آنهاست.

به گزارش اسپادانا خبر، او در گفت و گو با ایسنا ادامه داد:

این‌گونه نیست که موضوعی پیش آمده باشد و رهبری تذکر مردمی بودن را مجدداً مطرح کرده باشند بلکه تاکید مجدد بر این موضوع از این جهت است که مسئولان این موضوع را بدانند و فراموش نکنند. با اینکه دولت آقای رییسی واقعاً مردمی‌ترین دولت در طول بیش از ۴۳ سال قبل است رهبری مجدداً تاکید دارند که موضوع «مردمی بودن» توسط دولت فراموش نشود.

کوثری با اشاره به بیان کارکردهای مردمی بودن مسئولان در حل مشکلات جامعه گفت:

پرکار، پر تلاش و برنامه ریز بودن و رفتار صادقانه با مردم موضوعی بسیار مهم و وظیفه هر مسئولی است. در صورت رعایت اصل صداقت از سوی مسئولان چنانچه در موضوعی مشکلی وجود داشته باش، قطعاً مردم نیز به کمک مسئولان می‌آیند. مردم وقتی ببینند مسئولان به آنها نزدیک هستند بسیاری از مشکلات را تحمل می‌کنند اما همان‌طور که در دولت قبل مشاهده کردیم مردم زمانی که مشاهده کنند که مسئولان تنها در شعار از مردمی بودن می‌گویند اما در عمل کار دیگری می‌کنند اعتمادشان سلب می‌شود. بنابراین رهبری دقیقاً به همین دلیل تذکر می‌دهند که مسئولان فراموش نکنند و بدانند که همیشه باید خدمتگزار مردم باشند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان