رهبری حوادث را پیش بینی می کنند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 18:28

رهبری حوادث را پیش بینی می کنند

شماره: 23707
Aa Aa

نخست وزیر منحوس  رژیم صهیونیستی گفته سر مار در ایران است اما عصای موسی به زودی مارهای شما را خواهد بلعید| حضرت آیت الله خامنه ای یک سروگردن از همه بالاتر هستند.

محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی؛
رهبری حوادث را پیش بینی می کنند

محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی در مراسم تودیع و معارفه تولیت مسجد مقدس جمکران گفن:

کسانی که زیر یوغ حکومت های ظالم قرار داردند در این مسجد حضور پیدا می کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی همچنین اظهار داشت:

جوانان فلسطینی گل کاشتند و عملیاتی بزرگ علیه جنایتکاران رقم زدند؛ غاصبان صهیونیستی فرزند را در آغوش پدر کشتند و حکومت های ننگین از این رژیم حمایت می کند. از آن ها توقعی نیست اما چرا کشوری مسلمان که همه می شناسید از این اینها حمایت می کند؟ در طول تاریخ 500 ساله آمریکا جنایت های زیادی صورت گرفته که در ابتدای امر سرخپوست های بومی منطقه قتل‌عام شدند و دولتمردان آن به همه بشریت در زمان های مختلف آسیب زدند. این ظالمان در موقعیت ضعف هستند و مردم جهان به این امید دارند که یک منجی ریشه این ظالمان را قطع کند و اعتقاد ما این است این منجی حضرت ولی عصر است.

رئیس دفتر رهبر انقلاب شکست رژیم صهیونیستی را مفتضحانه خواند و گفت:

نخست وزیر منحوس این رژیم گفته است که سر مار در ایران است که باید گفت این عصای موسی است که به زودی مارهای شما را خواهد بلعید. ادعا می کردند اطلاعات ما بی نظیر است اما نتوانستند عملیاتی را در بیخ گوش خودشان پیش بینی کنند در حالی که این جوانان مدت ها برای این عملیات زحمت کشیدند. قدرت رژیم غاصب پوشالی است و ضعف اطلاعاتی به قدری است که یکی از افسران عالی رتبه در ساعات اولیه در اتاق خوابش دستگیر شد. حیفا دومین شهر بزرگ رژیم غاصب است که مورد اصابت موشک قرار گرفته و مردم در بیابان ها فرار می کردند. این همان رژیمی است که ارتش اعراب را در 6 روز شکست داد اما در جنگ 33 روزه مفتضحانه فرار کرد و در حال حاضر نیز ادعاهای دروغین و قدرت پوشالی اش مشخص شده است و حال همگان می‌دانند رژیم صهیونیستی ببر کاغذی است.

او عملیات «طوفان الاقصی» را پیش درآمدنابودی رژیم صهیونیستی دانست و افزود:

رهبر معظم انقلاب در مشهد در چندین سال پیش اشاره به موضع یکی از سران رژیم صهیونیستی در خصوص تأمین امنیت اسرائیل تا 25 سال آینده در سایه برجام داشته و محکم و قاطع فرمودند که اسرائیل 25 آینده را نمی بیند؛ برخی از مسؤولین نظامی اظهار داشتند که این اتفاق در 5 سال آینده شدنی است. حضرت آیت الله خامنه ای قابل مقایسه با سران دیگر کشورها نیستند اما اگر بخواهیم مقایسه کنیم باید گفت یک سروگردن از همه بالاتر هستند و حوادث را پیش بینی می کنند؛ ایشان مؤیّد است و متوسل به اهل بیت بوده و متوکل به خداوند متعال است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان