رهبری قدرتمندتر از رهبر ایران در کره زمین وجود ندارد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 0:14

رهبری قدرتمندتر از رهبر ایران در کره زمین وجود ندارد

شماره: 18078
Aa Aa

نظامی که امام(ره) درست کرد آنقدر موفق است که به قدرت اول منطقه تبدیل شده. این‌ها به برکت رهبری آیت‌الله خامنه‌ای محقق شده است.

علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
رهبری قدرتمندتر از رهبر ایران در کره زمین وجود ندارد

سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در مراسم سالروز رحلت امام خمینی(ره) در مشهد گفت:

امروز سیاستمداران دنیا می‌گویند که روی کره زمین رهبری قدرتمندتر از رهبر ایران وجود ندارد. این موضوع به برکت این است که مقام معظم رهبری مسیر امام(ره) را ادامه دادند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او اظهار کرد:

ما در جریانی زندگی می‌کردیم که تمام قدرت‌های جهان روی یک مسئله موافق بودند و آن مسئله این بود که دین براندازی شود. نظام‌های حکومت در تمام کشورها یا نظام سوسیال امپریالیسم بود یا نظام لیبرال امپریالیسم و هر دو این نظام‌ها با یکدیگر جنگ داشتند اما در یک چیز مشترک بودند و آن اینکه دین باید از زندگی مردم حذف شود. نظام سوسیال امپریالیسم می‌گفت که دین افیون ملت‌ها است و لیبرال امپریالیسم دین را مانع رشد و توسعه می‌دانست. در عرصه‌های سیاسی، مردم دنیا به این نتیجه رسیده بودند که دین باید از زندگی آنها حذف شود و در زندگی آنها حلال و حرام دین نباید وجود داشته باشد. امام(ره) در چنین فضایی قیام کرد و یکه و تنها با کمک مردم نظامی درست کرد که خداباوری و دین محور آن شد و این نظام دینی معادلات سیاسی جهان را بهم زد.

وی با بیان اینکه در زمان پیروزی انقلاب معادلات سیاسی آمریکا و شوروی از بین رفت و تمام قراردادها و تفاهم‌های سیاسی بین‌المللی نابود شد عنوان کرد:

زمانی که شاه در حال سقوط بود تنها آمریکا نبود که از شاه حمایت می‌کرد. هوآ گوئوفنگ، رئیس جمهور چین که سرپرست سوسیال امپریالیسم بود و جهان کمونیسم به او توجه داشت نیز برای حمایت از شاه به ایران آمد.  عظمت امام این بود که دین را در شکل یک نظام در دنیا حاکم کرد. امروز ۳۳ سال از رحلت امام می‌گذرد اما می‌بینیم که ایشان امروز زنده‌تر بوده و انقلابش قوی‌تر است. نظامی که امام(ره) درست کرد در مقابله با استکبار جهانی آنقدر موفق است که به قدرت اول منطقه تبدیل شده و منویات آمریکا را از بین برده است. این‌ها به برکت رهبری آیت‌الله خامنه‌ای محقق شده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان