رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از حسن روحانی انتقاد کرد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 10:54

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از حسن روحانی انتقاد کرد

شماره: 11168
Aa Aa

عباسعلی کریمی گفته ای کاش بعد از هفت ماه تلاش تمام کادر بهداشت و درمان، رییس جمهور را در جمع خودمان داشتیم تا حضوری از کادر درمان تشکر می‌کرد.

در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها؛
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از حسن روحانی انتقاد کرد

عباسعلی کریمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و آموزش پزشکی که در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد گفت: 

ما سال تحصیلی جدید را در روزهایی شروع می‌کنیم که هفت ماه است کشور درگیر پاندمی کووید ۱۹ است. مردم شرایط سختی را در این مدت پشت سر گذاشتند و البته که باید خدا قوت محکمی به وزارت بهداشت گفت.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی با اشاره به اینکه ما در روزهای ابتدایی شیوع کرونا ویروس مشکلات زیادی داشتیم تصریح کرد: یادم هست در اوایل شیوع این بیماری یکی از پرستاران به من می‌گفت وقتی تاکسی من را سوار کرد و فهمید از بیمارستان می آیم من را وسط راه پیاده کرد. بنابراین معتقدم نیروهای ما در این مدت همانند جبهه های جنگ تلاش کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: شاید بهتر باشد یک مرتضی آوینی دیگری از خط مقدم درمان هم تصاویر را ثبت کند چرا که دوران شیوع کرونا ویروس یک دوران سخت است و ما در علوم پزشکی افرادی داشتیم که شهید راه سلامت شدند.

کریمی  با تاکید بر اینکه کرونا هست و مشخص نیست که چه زمانی از جامعه ما رخت بر می‌بندد اظهار کرد: کرونا لحظات تلخی مثل از دست دادن سرمایه‌های ارزشمند حوزه پزشکی را نیز رقم زد از جمله اینکه ما پزشکی را از دست دادیم که دو هزار و ۵۰۰ پیوند کلیه انجام داده بود اما شیوع کرونا یک فایده داشت و آن این بود که توانستیم بیماری‌های واگیر دار را بهتر شناسایی کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد: در این دوران شاید نیمی از مدیریت دانشگاه ما در بیمارستان بستری بودند اما حاضر نبودند که کار خود را رها کنند، روحیه کاری دانشگاهی همین‌گونه است.

وی در پایان با انتقاد از عدم حضور رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تاکید کرد: 

ای کاش امروز بعد از هفت ماه تلاش دانشگاه علوم پزشکی و تمام کادر بهداشت و درمان، رییس جمهور را در جمع خودمان داشتیم تا شما حضوری از کادر درمان تشکر می‌کردید و شاید روحیه کادر درمان نیز تغییر می‌کرد و خستگی از تن‌ها می‌رفت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان