سرعت گرفتن حل مشکلات باعث هراس دشمنان شده است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 13:03

سرعت گرفتن حل مشکلات باعث هراس دشمنان شده است

شماره: 20033
Aa Aa

دشمن نمی‌تواند موفقیت‌های امروز کشور را ببیند و برای خدشه وارد کردن به این موفقیت‌ها و کاهش سرعت پیشرفت ایران اسلامی از هر ابزاری استفاده خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان جمهوری اسلامی ایران؛
سرعت گرفتن حل مشکلات باعث هراس دشمنان شده است

غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به روستای «سخی‌آباد» شهرستان آق‌قلا گفت:

بهترین راه خنثی کردن توطئه دشمنان خدمت خالصانه، شبانه‌روزی و مجاهدانه به مردم شریف در ایران اسلامی است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او با اشاره به ١٣ آبان اظهار کرد:

دشمن به طور قطع نمی‌تواند موفقیت‌های امروز کشور را ببیند و برای خدشه وارد کردن به این موفقیت‌ها و کاهش سرعت پیشرفت ایران اسلامی از هر ابزاری استفاده خواهد کرد. در مسیر اتفاقات اخیر به طور قطع افرادی ناآگاهانه در مسیر خواسته‌های دشمنان قرار گرفتند اما کسانی به عمد اغتشاش کرده و به اموال عمومی و مردم آسیب زدند که بین این دو تفاوت وجود دارد. در طول تاریخ، استکبار در کشورهای اسلامی به‌خصوص ایران فتنه‌های زیادی را ایجاد کرده اما همیشه این فتنه‌ها با هوشیاری مردم، عملکرد به موقع نخبگان، اقدام سریع و دقیق نیروهای امنیتی و انتظامی خنثی شده است. ما اتفاقاتی که در طول تاریخ با توطئه‌های استکبار جهانی رقم خورده را فراموش نخواهیم کرد که نمونه آن کودتای ٢٨ مرداد تحت سیطره انگلستان بود.

سلیمانی با بیاناینکه سپاه در کنار مردم و برای مردم حرکت می‌کند گفت:

مردم، سپاه و مسوولان در کنار هم برای حل مشکلات تلاش خواهند کرد. ما شاهد سرعت گرفتن حل مشکلات در کشور هستیم و همین امر باعث هراس دشمنان شده است. دشمن نمی‌خواهد ایران به عنوان الگوی نمونه در جهان معرفی شود و برای رسیدن به اهداف خود از هر حربه‌ای استفاده خواهد کرد. خدمت برای مردم افتخار ما است و هیچ عاملی مانع خدمت‌رسانی ما به مردم نخواهد شد و امید داریم با توکل بر خدا و تلاش‌های شبانه‌روزی وسعت خدمت رسانی ما به مردم هر روز بیشتر شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان