سه هزار گردان نظامی بسیج آماده‌ دفاع از کیان انقلاب اسلامی است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 20:26

سه هزار گردان نظامی بسیج آماده‌ دفاع از کیان انقلاب اسلامی است

شماره: 15720
Aa Aa

احیای محلات اسلامی، تمرکز بر سبک زندگی ایرانی و اسلامی، فرزندآوری، ازدواج ساده و تفریحات اسلامی از رسالت‌های بسیج در گام دوم انقلاب است.

رییس سازمان بسیج در دیدار با آیت الله نوری همدانی؛
سه هزار گردان نظامی بسیج آماده‌ دفاع از کیان انقلاب اسلامی است

غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در قم بیان کرد:

بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری مسیر حرکت بسیج مستضعفین بر تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم شده‌است و از سال ۱۴۰۱ برنامه جدی این نهاد در راستای تحقق این سند عملیاتی خواهد شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، وی، تقویت پایگاه‌های مقاومت در مساجد، مسجدمحوری در فعالیت‌های مردمی بسیج، احیا و تحقق محلات اسلامی،تقویت بعد فرهنگی و ارزشی بسیج، تمرکز بر سبک زندگی ایرانی و اسلامی، فرهنگ کار و تولید، فرهنگ خانواده، فرزندآوری و ازدواج ساده، نشاط و تفریحات اسلامی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، نقش آفرینی درفضای مجازی و مقابله با عملیات روانی، راه‌اندازی و تقویت شبکه مردمی فضای مجازی و فعالیت در تعلیم و تربیت بسیجیان با همکاری علمای حوزه علمیه از رسالت‌های مهم بسیج در گام دوم انقلاب است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:

هم اکنون افزون بر سه هزار گردان نظامی بسیجی آماده‌است تا درصورت نیاز از کیان انقلاب اسلامی دفاع کند.

  •  

آیت الله نوری همدانی نیز در این دیدار گفت:

باید در مقابل دنیا هوشیار و بیدار باشیم. بسیج در شرایط حاکم بر منطقه و جهان باید به درستی نسبت به حقوق و وظایف خود آشنا باشد. چندی پیش عده ای فکر می کردند روی کار آمدن طالبان به نفع ایران است اما امروز مشخص شده که آنها به دنبال شیعه کشی هستند و حقوق اقوام و مذاهب را محترم نمی شمارند. آمریکا نقشه می کشد، عربستان پول می دهد و اسرائیل اجرا کننده است، باید در مقابل استکبار بیدار و بصیر بود.

 

32

او گفت:

وضعیت معیشت مردم بسیار ناراحت‌کننده است. یکی از اقدامات بسیج توجه به مباحث سازندگی و توسعه است و باید با تمام توان به این حوزه ها ورود کند تا بخشی از انتظارات مردمی برآورده شود. بسیج مستضعفین یعنی ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و دشمنان دین و بحمدالله امروز اقدامات شما در مقابل استکبار منحصر به ایران نیست و نگاه کل مستضعفان عالم به شما بسیجیان است.

 

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان