سپاه برای تعقیب جدی ماجرای مسموم‌سازی اعلام آمادگی کرد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 4:29

سپاه برای تعقیب جدی ماجرای مسموم‌سازی اعلام آمادگی کرد

شماره: 21494
Aa Aa

سلامی برای تسریع در تعقیب جدی ماجرای مسموم‌سازی و برخورد با عواملی که ایجاد ناامنی روانی می کنند اعلام آمادگی همه‌جانبه کرده است.

 
پیام فرمانده کل سپاه به وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران؛
سپاه برای تعقیب جدی ماجرای مسموم‌سازی اعلام آمادگی کرد

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در پیامی به وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی اعلام کرد که سپاه آماده هرگونه همکاری برای تسریع در تعقیب ماجرای مسموم سازی کودکان و برخورد جدی با عوامل ایجاد ناامنی روانی نزد خانواده های ایرانی است.

به گزارش اسپادانا خبر، در نامه حسین سلامی به وزیر اطلاعات آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب

وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرارسیدن نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) که یادآور مجاهدت های خاموش و افتخار آمیز مدافعان امنیت در جامعه اطلاعاتی کشور به ویژه در آن مجموعه حساس و راهبردی است را به جنابعالی و آحاد مسئولین، مدیران و کارکنان مومن، شجاع و خدوم وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک صیانت از این اقتدار و صلابت کم‌نظیر که به صورت دائمی طی دهه‌های اخیر هدف راهبردی نظام سلطه و صهیونیزم  بوده است و تضعیف آن امروز در صحنه یک جنایت بزرگ و غیرقابل اغماض دستور کار دشمنان خارجی و پیاده‌نظام های داخلی آنان قرار گرفته است به مانند همیشه نیازمند همت و اراده مستحکم انقلابی و قاطع جامعه اطلاعاتی کشور است که در میدان به ویژه نقش «وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران» و «سازمان اطلاعات سپاه» تعیین کننده است.

در این رهگذر، اعلام آمادگی همه‌جانبه «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» برای هر گونه همکاری، همراهی و هم افزایی در حفظ و تقویت ارکان و الزامات تضمین امنیت کشور و مردم، اهتمام ویژه در پاسخ به مطالبه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و ملت شریف و بیدار ایران عزیز برای تسریع در تعقیب جدی ماجرای مسموم‌سازی معصوم ترین عناصر جامعه (کودکان)  و برخورد با عواملی که با ایجاد التهاب و ناامنی روانی نزد خانواده های ایرانی در پی انتقام و مساله سازی برای کشور هستند را در زمره اولویت های امروز خود مورد تاکید قرار می دهیم.

با گرامیداشت یاد، نام، خاطره و آرمانهای بلند شهدای امنیت ایران اسلامی، دوام توفیق و سربلندی جنابعالی و آحاد سربازان گمنام امام زمان (عج) در جامعه اطلاعاتی کشور، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و پیروی از منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند قادر متعال  مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان