سپاه قدس: هدف ایران حکومت جهانی صاحب‌الزمان (عج) است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 9:46

سپاه قدس: هدف ایران حکومت جهانی صاحب‌الزمان (عج) است

شماره: 6935
Aa Aa

اسماعیل قاآنی گفته: باید با اتکاء بر ایمان و مقاومت جوانان ایران آزادسازی فلسطین را عملی کنیم| شهدا و رزمندگان مفسر عملی قرآن کریم بودند.

جمهوری اسلامی یکی از الگو‌های مقاومت در جهان است؛
سپاه قدس: هدف ایران حکومت جهانی صاحب‌الزمان (عج) است

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، سردار اسماعیل قاآنی در یادواره ۵۰۴ شهید خیابان چهارمردان قم که در مسجد آن محل برگزار شد ضمن درود به روان پاک امام و شهدا و تبریک ولادت حضرت زهرا (س) سال ۹۷ را فاطمی‌تر از سال گذشته دانست و اظهار داشت: ما تنها مکتبی در دنیا هستیم که رهبران و امامان ما بلااستثناء در راه خدا شهید شدند.

وی پیام بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب را یکی از مهم‌ترین پیام‌های چهل‌ساله انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: امسال از این جهت تغییراتی نسبت به سال‌های گذشته داشته و با تمام کمبود امکانات، تحریم‌ها و خباثت‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی وارد دهه پنجم انقلاب شده‌ایم.

جانشین فرمانده سپاه قدس با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی یکی از الگو‌های مقاومت در جهان است گفت: در ۲۰۰ سال گذشته هر کشوری به ایران حمله کرده و یک تکه را اشغال و از ایران جدا کرده است. در ۲۰۰ سال گذشته به دلیل وجود شاهان بی‌لیاقت ما مستعمره کشور‌هایی مثل انگلیس و پرتغال بوده‌ایم.

وی ادامه داد: ما در این چهل سال انقلاب اسلامی به‌علاوه جنگ‌های اقتصادی و فرهنگی با تمام دنیا بدون هیچ امکاناتی در طول هشت سال جنگیدیم و دشمن نتوانست حتی یک تکه از خاک ایران را برای خود کند.

قاآنی دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس را از بی‌نظیرترین دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: از زمان جنگ تابه‌حال بالاترین دستاورد جنگ انسان‌سازی بود. امام عظیم‌الشأن انقلاب میدان جنگ را تبدیل به دانشگاه و تربیت انسان کرد و این‌ها دستاورد‌های بزرگ جنگ است.

وی درک واژه مقاومت را نیز از دستاورد‌های جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: چند سالی است که واژه مقاومت را بیشتر از گذشته شنیده‌ایم و باید بدانیم که اهل مقاومت در صراط مستقیم هستند و مصداق بارز آن‌ها فرزندان رسول‌الله و ائمه اطهار (ع) هستند.

جانشین فرمانده سپاه قدس ابراز کرد: شهدای عالی‌مقام با مقاومت خود در برابر دشمنان اسلام نشان دادند که درخواست‌کنندگان صراط مستقیم هستند و از تمام وجود خود برای این خواسته مایه گذاشتند و جنگ تحمیلی را تبدیل به دفاع مقدس کردند.

وی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان مفسر عملی قرآن کریم بودند افزود: این رزمندگان که بالاترین خطوط مستحکم دشمن را کمترین امکانات شکست دادند تا جایی که در توان داشتند فعالیت مفید می‌کردند. ما توانستیم با اتکاء بر توان رزمندگان و شهدا از اروند خروشان با ۱۷ ردیف سیم‌خاردار و مین‌های مختلف رد شویم.

قاآنی ادامه داد: امام خمینی (ره) در منشور روحانیت خود جمله‌ای دارند که جنگ ما آزادی فلسطین را در پی خواهد داشت و ما باید با اتکاء بر ایمان و مقاومت جوانان جامعه عمل به این پیام بپوشانیم.

وی با بیان اینکه هر کس شاگردی شهدا را کرد در جهان بزرگ شد عنوان کرد: حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه با دست‌خالی مقابل اسرائیل و امکانات جهانی ایستاد. اسرائیل غاصب دو سال بعد به غزه حمله کرد و در ۳۳ روز نتوانستد هیچ غلطی کنند و باید گفت: مقاومت اینجا معنی پیدا کرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس ابراز کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکا رو به افول است شعار نیست؛ بلکه واقعیت است، هدف ما حکومت جهانی صاحب‌الزمان (عج) بوده و پیام گام دوم ترسیم شرایط آینده کشور است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان