سپاه می گوید آماده انتقال فناوری به صنعت خودروی ایران است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 2:47

سپاه می گوید آماده انتقال فناوری به صنعت خودروی ایران است

شماره: 10083
Aa Aa

حاجی‌زاده با بیان این که نقش دشمنان برای زمین گیر کردن خودرو سازان نقش برآب شده گفته این صنعت از تحریم ها به سلامت عبور کرده است.

با اعلام فرمانده نیروی هوافضای سپاه؛
سپاه می گوید آماده انتقال فناوری به صنعت خودروی ایران است

حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بازدید از پروژه‌های جهش فناورانه محصولات ایران خودرو گفت: ما یک صنعت فناورانه دراختیار داریم که بدون محدودیت آماده انتقال آن به صنعت خودروی کشور هستیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه رمز موفقیت صنعت خودروی کشورا در گرو نگاه به داخل و استفاده شرکت‌های دانش بنیان در زمینه بومی سازی قطعات و تولید خودرو با نشانی ایرانی دانست و عنوان کرد:

با استفاده از تمام ظرفیت‌های داخلی و بکارگیری نیروهای نخبه دانشگاهی در صنعت خودروی کشور، این صنعت از تحریم ها به سلامت عبور کرده است و نقش دشمنان برای زمین گیر کردن خودرو سازان نقش برآب شده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، حاجی زاده عنوان کرد:

صنعت خودرو کشور باید به سمت طراحی و تولید پلتفرم ایرانی، ارتقای کیفیت محصولات، کاهش مصرف سوخت و آلایندگی ها گام بردارند.

وی تاکید کرد: راه صنعت خودروی کشور از بیرون مرزها نمی گذرد و با تکیه بر دانش ایرانی می‌توانیم پیچیده‌ترین فناوری‌ها را مدیریت کنیم.

فرمانده نیرو هوافضای سپاه گفت: موانع داخلی و خارجی با همدلی و هم صدایی قابل حل است و توانمند سازی صنعت و اقتصاد کشور می تواند ما را در مقابل تحریم‌ها مصون کند که این امر در صنعت دفاعی کشور اتفاق افتاده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان