سیر نزولی تورم و سفرهای استانی از نقاط قوت دولت است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 5:25

سیر نزولی تورم و سفرهای استانی از نقاط قوت دولت است

شماره: 16282
Aa Aa

به دلیل عدم اطلاع رسانی دقیق و بهنگام برخی‌ها تلاش می‌کنند اینگونه موارد را بعنوان نقاط ضعف مطرح کرده و در اذهان عمومی به نوع دیگری جلوه دهند.

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران؛
سیر نزولی تورم و سفرهای استانی از نقاط قوت دولت است

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در جلسه هیئت دولت گفت:

بعضا افراد چاپلوس با نسبت دادن فضایل بی حساب و کتاب فرد را دچار توهم برتر بودن می‌کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

مجموعه اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها باید فعال بوده و با حوزه سخنگویی و شورای اطلاع‌رسانی دولت هماهنگ باشند و مواضع سازمان و دولت را برای مردم تبیین کرده و توضیح دهند و در مقابل، انتقادات و نظرات مردم را انتقال داده و پل ارتباطی بین دولت و مردم باشند. مردم در کنار اعتماد به دولت انتظار دارند گزارش عملکردها و اقدامات انجام شده دستگاه‌ها به آنها ارائه شود و در این زمینه روابط عمومی‌ها و صدا و سیما نقش مهمی برعهده دارند. دولت از طرح انتقاد‌ها و دغدغه‌های مردم استقبال می‌کند و آنرا در اصلاح و پیشرفت امور موثر می‌داند. در کنار ضعف و ابهاماتی که در فضای رسانه ای و یا در عرصه افکار عمومی مطرح می‌شود نیز دستگاه مربوطه باید پاسخ مناسبی به اینگونه ابهامات و سوالات ارائه دهد. 

او گفت:

هماهنگی کامل تیم اقتصادی دولت ، سیر نزولی تورم و سفرهای استانی از جمله نقاط قوت دولت است اما متأسفانه بدلیل عدم اطلاع رسانی دقیق و بهنگام برخی‌ها تلاش می‌کنند اینگونه موارد را بعنوان نقاط ضعف مطرح کرده و در اذهان عمومی به نوع دیگری جلوه دهند لذا لازم است در کنار تبیین و تشریح اقدامات و عملکردها، در بیان مطالب به‌ویژه اعداد و آمار اقتصادی دقت شود که متقن و حساب شده باشد تا اعتماد مردم خدشه دار نشود.

رئیسی با اشاره به موضوع سیل در استان‌های جنوبی کشور گفت:

در این سیل اراضی کشاورزی دچار خسارت شده اند و ارائه تسهیلات لازم به کشاورزان برای جبران خسارت ضرورت دارد و وزیر جهاد کشاورزی این موضوع را از نزدیک پیگیری کند.

او امداد رسانی سریع به آسیب دیدگان را مورد تاکید قرار داد و گفت:

در این زمینه دولت با تمام ظرفیت به میدان آمده است و ضروری است بلافاصله پس از امداد رسانی اولیه وضعیت مردم سروسامان داده شود تا دچار مشکل نشوند.

رئیسی با تاکید بر توجه به حوزه آبخیزداری گفت:

راهکار برون رفت از خطرات ناشی از سیل تقویت حوزه آبخیزداری است و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه فعالیت‌های خود را گسترش دهند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان