صدا و سیما به اندازه ورزش برای امام زمان وقت نمی‌گذارد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 17:50

صدا و سیما به اندازه ورزش برای امام زمان وقت نمی‌گذارد

شماره: 12798
Aa Aa

رحیمیان گفته ارگانی که باید بلندگوی تفکرات امام باشد تبدیل به جای افرادی شده که رضا پهلوی را رضاخان کبیر می‌نامند؛ این نشانگر نفوذ در مراکز حساس است.

تولیت مسجد مقدس جمکران عنوان کرد؛
صدا و سیما به اندازه ورزش برای امام زمان وقت نمی‌گذارد

محمّدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران در نشست ارزیابی برنامه‌های دهه فجر و برنامه‌ریزی برای اعیاد نیمه شعبان با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز ظهور می‌دانست گفت:

متأسفانه مرکز و ارگانی که باید بلندگوی تفکرات امام باشد تبدیل به جای افرادی شده که رضا پهلوی را رضاخان کبیر می‌نامند و این نشانگر نفوذ در مراکز حساس است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، رحیمیان گفت:

در سفر استانی رهبر معظم انقلاب به استان فارس وقتی به نمایندگی از ایشان به روستاها می‌رفتم، هیجان و شور و عشقی را یافتم که همانجا این به ذهن من رسید که اگر بعد از پیامبر(ص) نه به اندازه کل مردم ایران بلکه فقط به اندازه جمعیت یکی از این روستاها، دور اهل بیت علیهم‌السلام جمع می‌شدند در خانه حضرت زهرا(س) را آتش نمی‌زدند و مسیر تاریخ اینگونه تغییر نمی‌کرد.

رحیمیان گفت:

این‌جمله رهبر انقلاب که «من می‌دانم که خدا اراده فرموده این ملت به اوج پیروزی برسد» سخنی نیست که هرکسی جرأت گفتن آن را داشته باشد، این سخن در هماهنگی با سخنان حضرت امام (ره) است.

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت:

متاسفانه آنقدر که بخشی از جامعه بر هنرپیشه‌ها متمرکز شده، به موضوع مهدویت و امام زمان(عج) توجه ندارد.

رحیمیان با بیان اینکه جامعه‌ای که امام زمان خود را نشناسد مرگ جاهلیت خواهد داشت گفت:

همه هویت نظام ما به ولایت فقیه است و هویت ولایت فقیه هم به امام‌ زمان(عج) است و دستیابی به تمدن نوین اسلامی در گرو شناخت امام زمان است. متاسفانه صداوسیما آنقدر که برای ورزش وقت می‌گذارد برای امام زمان وقت نمی‌گذارد. هالیوود، فیلم‌های فراوانی را برای تحریف موضوعات مرتبط با امام زمان(عج) ساخته‌ است اما ما چه کرده‌ایم؟

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان