طالبان اداره انرژی اتمی تاسیس کرد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 3:03

طالبان اداره انرژی اتمی تاسیس کرد

شماره: 14956
Aa Aa

مشاغلی برای زنان در دولت طالبان در نظر گرفته شده است| مشورت کشورهای منطقه خیر خواهانه است اما آن ها نمی توانند در امور داخلی افغانستان مداخله کنند.

«ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان خبر داد؛
طالبان اداره انرژی اتمی تاسیس کرد

«ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان در کنفرانس خبری خود انتصابات جدید در دولت موقت طالبان را اعلام کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، «حاجی نورالدین عزیزی» به عنوان سرپرست وزارت بازرگانی و تجارت، «صدر ابراهیم» به عنوان معاون وزیر کشور، «ملا عبدالقیوم ذاکر» به عنوان معاون وزیر دفاع و «قلندر عباد» به عنوان سرپرست جدید وزارت بهداشت منصوب شده اند.

«ملا محمد ابراهیم» نیز به عنوان معاون امنیتی وزارت کشور و نظرمحمد مطمئن به عنوان سرپرست کمیته ملی المپیک انتخاب شده اند.

«مجیب‌الرحمان عمر» به عنوان معاون وزارت انرژی و برق، «غلام‌غوث» به‌عنوان معاون وزارت ضد حوادث، محمدفقیر به عنوان سرپرست اداره آمار مرکزی، «محمدگل محمد» به‌عنوان معاون وزارت مرزی، «گل‌زرین کوچی» به عنوان معاون دوم وزارت مرزی، «ارسلا خروتی» به‌عنوان معاون وزارت مهاجرین، «لطف‌الله خیرخواه» به عنوان معاون حرفه‌ای وزارت تحصیلات عالی و «نجیب‌الله» به عنوان رییس اداره انرژی اتمی از سوی طالبان تعیین شده‌اند.

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان گفت:

مشاغلی نیز برای زنان در دولت در نظر گرفته شده است. بسیاری از کشورهای منطقه با ما در تماس هستند و مشورت‌های آن‌ها خیر خواهانه است اما در سطحی نیست که آن‌ها بتوانند در امور داخلی افغانستان مداخله کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان