عطر خوش پیام انقلاب ما تا آن سوی دنیا پخش شده است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 10:40

عطر خوش پیام انقلاب ما تا آن سوی دنیا پخش شده است

شماره: 11444
Aa Aa

نقدی می گوید در صورت وقوع جنگ هم‌پیمان نظامی کم نداریم؛ آدمی که در فلان بندر، فرودگاه یا در کنار تنگه حضور دارد برای دشمن خطرناک‌تر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران عنوان کرد؛
عطر خوش پیام انقلاب ما تا آن سوی دنیا پخش شده است

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در برنامه «بدون توقف» شبکه سه سیما گفت:

پیام انقلاب ما با سرعت مثل عطری که بویش پخش می‌شود تا آن سوی دنیا پخش شده و ما همه جا طرفدار داریم که حاضرند برای ما فداکاری کنند و جان دهند و این یک سرمایه عظیمی است که امروز حاصل شده و نتیجه راهی است که امام انتخاب کرد و حضرت آقا درخشان ادامه دادند و تا امروز رساندند. در طول تاریخ، ایران هیچ‌وقت چنین نفوذی را در قلوب‌ مردم دنیا نداشته. ما قلب مردم را فتح کردیم البته افراد بسیاری در این راه مجاهدت و فداکاری کرده و در غربت کار کردند، تبلیغ کردند و پیام انقلاب را رساندند که اثراتش را می‌بینیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اینکه در صورت وقوع جنگ هم‌پیمان نظامی کم نداریم اظهار داشت:

همین نیرویی که تشکیل شده و همین افرادی که در گوشه و کنار دنیا هستند هم‌پیمانان نظامی ما به شمار می‌آیند، اتفاقا اینها خیلی خطرناک‌ترند تا ارتش هم‌پیمان یک کشور چون آدمی که در فلان بندر، در فلان فرودگاه یا در کنار تنگه حضور دارد، به واسطه اینکه کسی او را نمی‌شناسد برای دشمن خطرناک‌تر است. این افراد پراکنده بوده و قابل شناسایی هم نیستند لذا همکاری با این افراد خیلی خطرناک‌تر از این است که یک ارتش هم‌پیمان داشته باشیم که حالا در زمان بروز حادثه بیاید یا نه، این ارتش خیلی بزرگ و غیرقابل شناسایی است که در زمان ضربه زدن دشمن نمی‌داند از کجا خواهد خورد و اگر بخواهد غلطی بکند نمی‌داند از کجا می‌خورد چراکه از همه طرف دچار ضربه شده و هرلحظه از یک جایی از دنیا خبری برایش خواهد آمد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان