عقب‌ماندگی‌ها باید جهادی جبران شود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 28 ارديبهشت 1403 - 9:36

عقب‌ماندگی‌ها باید جهادی جبران شود

شماره: 22662
Aa Aa

دلیل مشروعیت جمهوری اسلامی  اتصال همه به ولایت است| دشمن با تابلوی آزادی به مقدسات توهین می‌کند و قطعا جامعه ا‌سلامی از این توهین و اهانت نخواهند گذشت| دولت به دنبال رفع مشکلات است و کاری به حرف دیگران ندارد.

طی دو سال آینده تنش آبی در کشور را از بین می‌بریم؛
عقب‌ماندگی‌ها باید جهادی جبران شود

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های آب‌رسانی و برق‌رسانی استان کرمان اظهار داشت:

 سردار سلیمانی راه را هموار کرد و هنر او در همین بود؛ انجام کارها به گونه‌ای که در حوزه‌های مختلف یک میدان‌دار قوی و یک دیپلمات فرزانه‌ای باشد با کار جهادی انجام می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

پیامی که از حاج قاسم می‌گیریم این است که مردم استان کریمان نباید این مشکلاتی که با آن موجه‌اند را داشته باشد؛ این در دست توانای مدیران، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و پیمانکاران عزیز است.

وی اظهار داشت که دولت با تمام توان پای کار است که مشکلات مردم را حل کند و پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برساند.

وی با بیان اینکه جبران عقب ماندگی ها در دولت آغاز شده گفت:

ضمن ارج نهادن به همه کارهایی که مسئولان در گذشته کرده اند عقب ماندگی ها را باید جبران کرد که جز با روحیه جهادی میسر نیست. نمی توان گفت حالا که پروژه ای ۱۰ سال عقب مانده باز هم ببینیم چکار می توان کرد؛ باید پروژه ها به سامان برسد و مردم از نتایج آنها بهره‌مند شود که این در گرو کار جهادی است. مسئولان باید بدانند که همچنان در همه عرصه ها شب و روز نداشته باشند و عقب ماندگی ها را با روحیه جهادی جبران کنند.

سید ابراهیم رئیسی در سفر استانی خود به شهرستان بم گفت:

دولت در حد توان خود به دنبال رفع مشکلات است و کاری به حرف دیگران ندارد و فقط به دنبال آن هستیم که مردم احساس رفاه، آرامش و آسایش کنند. برای ما مهم رضایت خداوند متعال است و معتقدیم وقتی همه با همدلی و همکاری در راستای رفع مشکلات مردم گام برمی دارند خداوند نیز برکاتش را بر ما نازل می‌کند.

او همچنین در اجتماع نمازگزاران جمعه رفسنجان گفت:

دشمن با تابلوی آزادی به مقدسات توهین می‌کنند. اینها دروغ می‌گویند که طرف‌دار آزادی بیان هستندو با اهانت به قرآن قلب تمام ادیان، مسلمانان، جوامع اسلامی‌جریحه‌دار شد. تمام صاحبان مکاتب الهی‌ ‌از این موضوع قلوبشان جریه‌دار شده است. توهین ‌به قرآن، توهین ‌به همه‌ ادیان الهی ا‌ست؛ توهین به بشریت است، قطعا جامعه ا‌سلامی از این توهین و اهانت نخواهند گذشت.

وی ادامه داد:

اتصال همه به ولایت دلیل مشروعیت جمهوری اسلامی است. خدا را شاکریم که امروز زیر سایه ولایت هستیم، مشروعیت این نظام و دستگاه‌ها و سازمان‌ها آن است که همه به ولایت اتصال دارند. امروز مردم‌سالاری دینی را در پرتو ولایت داریم، هم رای مردم و خواست و اراده آن‌ها و این اراده مبتنی بر آنچه دین می خواهد و می‌طلبد است.

او همچنین گفت:

خداوند توفیق داد که با برنامه‌ریزی دولت مشکل تنش‌های آبی رفته رفته برطرف شود. طی دو سال آینده تنش آبی در کشور را از بین می‌بریم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان