علم الهدی: با سگ‌کشی انتقام خون شهید سلیمانی را نمی گیریم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 20:31

علم الهدی: با سگ‌کشی انتقام خون شهید سلیمانی را نمی گیریم

شماره: 9045
Aa Aa

اصلا مهم نیست که آمریکایی ها در حمله موشکی ایران ضایعه انسانی داشته یا نداشته‌اند. اگر از منطقه نروند ۱۰۰ موشک به پایگاه‌های آنها پرتاپ می‌کنیم.

سردار سلیمانی نقش قمر بنی هاشم را داشت؛
علم الهدی: با سگ‌کشی انتقام خون شهید سلیمانی را نمی گیریم

سید احمد علم‌الهدی در خطبه دوم نماز جمعه مشهد گفت:

تمام مجاهدات شهید سلیمانی اگر در یک کفه ترازو قرار بگیرد و اثری که خون و شهادتش برای توسعه اسلام و به صحنه آوردن مردم برای جریان انقلاب و دشمن‌ستیزی داشت در کفه دیگر قرار بگیرد با هم برابری می‌کند.

خطیب جمعه مشهد تاکید کرد:

هفته پر شوری را پشت سر گذاشتیم. برکت خون این شهید مظلوم نقطه عطفی در گام دوم و چهل ساله دوم جریان انقلاب اسلامی بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، وی ضمن تشکر از مردم به واسطه شور و دلدادگی به اهل‌ بیت (ع) گفت: از همه مردم مشهد بابت این شوری که در مراسم و تشییع پیکر شهید سلیمانی نشان دادید و تحمل نصف روزه خستگی، گرسنگی وتشنگی را داشتید، سپاس‌گزارم.

علم‌الهدی با بیان اینکه عین حادثه کرمان باید در مشهد نیز اتفاق می‌افتاد اما بصیرت مردم و کندن نرده‌های اطراف میدان بسیج باعث شد تلفات نداشته باشیم گفت: از تلفات کرمان واقعا متاسف هستیم چرا که ۶۰ انسان را در کنار خون شهید سلیمانی از دست دادیم.

وی ادامه داد:‌ سانحه هواپیمای اوکراینی که بیش از ۱۴۰ سرنشین‌آن از بین رفتند که نخبه‌های ذی‌قیمتی نیز در میان آنها بودند؛ نخبه‌هایی که نه تنها در علم بلکه در دین‌داری و انقلابی بود هم نخبه بودند و همچنین حادثه واژگونی اتوبوس را تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه از رشادت عزیزان ایثارگر سپاه در سیلی زدن به صورت دشمن تقدیر می‌کنم گفت: 

در رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها حرف زیاد است و دشمن ادعاهای زیادی مطرح می‌کند اما آنچه مقام معظم رهبری به سیلی تعبیر می‌کنند، سیلی عادی نبود.

وی با اشاره به ویژگی‌های حضرت‌ علی (ع) مبنی بر اینکه علی شمشیر بران دارد گفت: علی روی خط می‌ایستد و تکان نمی خورد. در افتادن با علی سخت و جنگیدن با او مشکل است. علی از سر گذشته است و در مقام جان دادن بی‌محابا است و هستی خود را در راه دین می‌دهد و نیز علی آنجایی که پای خدا به وسط بیاید سر سخت است.

امام جمعه مشهد افزود: این سیلی همه خاصیت‌ها را برای نظام ما و رهبری به عنوان وارث و جانشین علی ثابت کرد و نشان داد که جنگیدن به‌ آنها سخت است و از خط خودشان عقب نمی‌روند.

علم‌الهدی بیان کرد:

سپاه از سر گذشته است و ایثارگران بسیج از جان گذشته هستند. مردم هستی خود را به پای امام زمان  می‌دهند و‌ آنجایی که پای خدا به میان بیاید از جان گذشته هستند.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد عراق اظهار کرد: شماری موشک به بزرگ‌ترین پایگاه آمریکا زدند در حالی که آمریکایی‌ها می‌گفتند، سیستم پدافندی آمریکا اجازه شلیک حتی یک موشک را نمی‌دهد اما دیدید که حتی قدرت دفاع نداشتند.

علم الهدی با بیان اینکه آمریکایی‌ها ادعا داشتند که ضایعه انسانی نداشته‌اند تاکید کرد: اصلا مهم نیست که ضایعه انسانی داشته یا نداشته‌اند چرا که ما نمی‌خواهیم با سگ‌کشی انتقام خون شهید سلیمانی را بگیریم بلکه موضوع ما مبارزه با دشمن است و همانطور که سردار سلیمانی تلاش داشت ما آمریکا را از این منطقه بیرون می‌کنیم.

وی افزود: انتقام خون مظلومانه شهید سلیمانی با بیرون راندن آمریکا از منطقه مقدور است و ما به کمتر از این راضی نخواهیم بود؛ اگر به خواست خودشان رفتند که رفتند، اگر نرفتند ۱۰۰ موشکی که‌ آماده کرده‌ بودیم را به پایگاه‌های مختلف آنها پرتاپ می‌کنیم که در آن صورت حتی از یک آمریکایی هم اثری نمی‌ماند.

خطیب جمعه مشهد با بیان اینکه دلیر مردان ما در سپاه و ارتش با فرماندهی فرمانده کل قوا تا اینجا ایستاده‌اند و انتقام را در این صورت محقق می‌کنند گفت:خود دستگاه‌های آمریکایی‌ها هم اعلام کردند که  مهمترین اورژانس‌ هوایی آنها مجروحانشان را به اسرائیل انتقال دادند.

وی افزود: امام در تسخیر لانه جاسوسی گفتند که آمریکا یک سیلی خورد. بعد از حمله به پایگاه آمریکا هم رهبر انقلاب گفتند آمریکا یک سیلی خورد؛ تا چهل ساله دوم تمام نشده است نباید از آمریکایی‌ها در منطقه چیزی باقی بماند.

وی تاکید کرد: هر چقدر شور و حماسه از مردم بیشتر دیده می‌شود دلها برای مظلومیت علی و زهرا بیشتر می‌سوزد. این شهادت انجام شد اما در همین روزها تشییع فاطمه زهرا را داریم که با چهار نفر برگزار شد.

امام جمعه مشهد اظهار کرد:

صف کشیدن مردم در کنار مزار شهید سلیمانی نشان می‌دهد که مردم هنوز داغدار هستند که البته حق هم دارند چرا که عزیزی را از دست دادند که نمادی بود.

وی ادامه داد: سردار نقش قمر بنی هاشم را داشت و نشان داد که آمریکایی ها دیگر نمی‌توانند با استفاده از  تروریست‌ها در منطقه حضور داشته باشند.

علم‌الهدی ادامه داد: وقتی ژنرال آمریکایی نامه ترامپ را به سردار سلیمانی داد او گفت: من سرباز هستم و  فرمانده دارم حتی حاضر نشد نامه را از دست ژنرال آمریکایی بگیرد؛ ولایت چنین شاگردی را می‌پروراند که حاضر نشد نامه رئیس‌جمهور آمریکا را بگیرد.

وی ادامه داد: وقتی مردم صدای گریه آقا را بر سر نماز شهید سلیمانی شنیدند، صدای گریه شان بلند شد. مردم با شنیدن  صدای گره خورده امامشان ضجه زدند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان