غزه به حمله اتمی تهدید شد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 20:15

غزه به حمله اتمی تهدید شد

شماره: 23904
Aa Aa

او ادعا کرده کسانی که در نوار غزه هستند می توانند به ایرلند یا صحراها سفر کنند؛ هیولاهای غزه باید خودشان راه حلی برای مشکلاتشان بیابند| حماس در واکنش اعلام کرد که اظهارات وزیر دولت اشغالگر منعکس‌کننده تروریسم بی‌سابقه‌ای است.

آمیچای الیاهو، وزیر میراث اسرائیل؛
غزه به حمله اتمی تهدید شد

آمیچای الیاهو، وزیر میراث اسرائیل گفت:

 انداختن بمب اتمی به غزه باید در دستور کار ما باشد.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

ما نمی توانستیم اجازه ارسال کمک های بشردوستانه به نازی ها را بدهیم؛ هیچ غیرنظامی بی طرفی در نوار غزه وجود ندارد. کسانی که در نوار غزه هستند می توانند به ایرلند یا صحراها سفر کنند. هیولاهای غزه باید خودشان راه حلی برای مشکلاتشان بیابند.

واکنش حماس به تهدید حمله اتمی به غزه

اسرائیل خطری برای کل جهان است

اظهارات وزیر به اصطلاح میراث در دولت اشغالگر مبنی بر اینکه انداختن بمب اتم به غزه یک گزینه است منعکس‌کننده تروریسم بی‌سابقه‌ای است که این دولت و اطرافیانش، علیه ملت ما فلسطین اعمال می‌کنند.

همچنین رسانه‌های اسرائیلی با استناد به بیانیه دفتر نخست‌وزیر اسرائیل گزارش دادند این وزیر اسرائیلی برای مدت نامعلومی از جلسات کابینه معلق شده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در شبکه‌های اجتماعی گفت:

«اظهارات وزیر آمی‌های الیاهو بر اساس واقعیت نیست. اسرائیل و ارتش اسرائیل مطابق با بالاترین استاندارد‌های حقوق بین‌الملل عمل می‌کنند تا از آسیب رساندن به افراد بی‌گناه جلوگیری کنند. ما این کار را تا پیروزی ادامه خواهیم داد

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان