فرمانده سپاه: انتقامی سخت، پشیمان کننده و تمام کننده می‌گیریم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 4:11

فرمانده سپاه: انتقامی سخت، پشیمان کننده و تمام کننده می‌گیریم

شماره: 9003
Aa Aa

حسین سلامی گفته قاسم سلیمانی خورشید پر فروغ عالم اسلام است و راهی را گشوده که مطمئناً به پیروزی نهایی مسلمانان خواهد انجامید.

در تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی در کرمان؛
فرمانده سپاه: انتقامی سخت، پشیمان کننده و تمام کننده می‌گیریم

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در آئین تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی در میدان آزادی کرمان و در جمع مردم اظهار کرد:

حرف آخر را اول می زنم؛ انتقامی سخت، محکم، پشیمان کننده، قاطع و تمام کننده می‌گیریم؛ شما مردم مطمئن و آرام باشید.

به گزارش اسپادانا خبر، وی ادامه داد: امروز سرزمین کرمان و دیار کریمان شاهد طلوع دو خورشید روی زمین است. ما امروز آمده‌ایم تا در آسمان افتخارات این سرزمین عزیز دو خورشید پر فروغ را که دیگر هرگز غروب نخواهند کرد بنشانیم.

سلامی با اشاره به اینکه ما در نبرد با آمریکا شهدای عزیزی را تقدیم کرده‌ایم افزود: فرمانده شجاع، وفادار، فداکار و بی نظیر سپاه اسلام که تاریخ بشریت همانند او را کمتر دیده و یا اصلاً ندیده است که او سردار قلب‌ها و دل‌ها، سردار رشید جهان اسلام، ایران و کرمان حاج قاسم سلیمانی است.

وی با یاد فرمانده رشید، رعنا، عاشورایی و ولایی شهید عراقی ابومهدی المهندس گفت: همچنین شهید بزرگ اسوه حیا و نجابت و وفاداری سرتیپ شهید حسین پورجعفری از دیار کریمان و جزو افتخارات شماست.

سلامی اظهار کرد: امروز می‌دانیم کسی را تا عرش خدا بدرقه می‌کنیم که در هیبت، صلابت، شکوه، معنویت، معرفت و ایمان کم نظیر است. او که در شجاعت مالک اشتر است. همواره قاسم به خیمه دشمن از همه نزدیک تر بود. او می‌رفت و می‌رود تا عمود خیمه دشمن را برکند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی زهد و تقوا را از ابوذر گرفته بود؛ او ابوذر بود و هست. او وفاداری را از حضرت عباس به ولی امر خود گرفته بود و سرانجام با دستانی جدا همانند مرادش حضرت ابوالفضل (ع) در نزدیکی حرم آن حضرت، وفاداری و عشق به اسلام و ولایت و ایران عزیز را اثبات کرد.

وی ادامه داد: او میثم بود، عمار بود، یاسر بود؛ او جلوه‌ای از زیباترین فضائل آدم در وجود یک شخصیت ممتاز بود. او هرگز در مقابل دشمن سست نشد، نلرزید و قلبش آرام و مطمئن بود.

سلامی عنوان کرد: برای ۴۱ سال لباس جهاد را از تن به در نیاورد. او می‌دانست لباس جهاد لباس عزت مسلمین است. پهنه و گستره شخصیت او فراتر از مرزهای ایران و جهان اسلام از او شخصیتی ساخت که امروز همه جهان بشریت با تحسین و ستایش از او به عنوان اسوه مقاومت و حمایت از مظلومان و مستضعفان یاد می‌کنند.

وی ادامه داد: آنها که می‌خواهند با پرتاب سنگ ریزه ها خورشید را خاموش کنند اشتباه می‌کنند. این سنت جنایتکاران عالم است که نمی‌فهمند، نمی‌توانند با خورشید بجنگند. قاسم سلیمانی خورشید پر فروغ عالم اسلام است و زنده‌تر از همیشه امروز راهی را گشوده که مطمئناً به پیروزی نهایی مسلمانان و شکست قاطعانه استکبار خواهد انجامید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان