فرمانده سپاه خواستار ایجاد محله های اسلامی شد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 19:42

فرمانده سپاه خواستار ایجاد محله های اسلامی شد

شماره: 22823
Aa Aa

بسیج مانند یک نجات غریق عمل می‌کند| علمای ما به شکل کاملاً میدانی پرچمدار حل مسائل مردم شده‌اند| مردم ایران باید با بسیج همکاری کنند.

بانوان عفیف ما دست رد به دشمن می‌زنند؛
فرمانده سپاه خواستار ایجاد محله های اسلامی شد

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در حاشیه بازدید از نمایشگاه محله‌های اسلامی بسیج گفت:

بسیج امروز کاملاً در متن مردم حضور دارد و با مشکلات مردم به ویژه اقشار مستضعف، درگیر است تا آن‌ها را حل کند چرا که فلسفه وجودی بسیج مستضعفان حمایت از مستضعفان و محرومان و زدودن گردوغبار محرومیت و فقر از چهره مردم ما است.

به گزارش اسپادانا خبر، سلامی بیان کرد:

محله‌های اسلامی که امروز نماد‌هایی از آن در نمایشگاه حضور دارند واقعاً بارقه‌های امید را در دل مردم ما زنده نگه می‌دارد. هنگامی که از این نمایشگاه بازدید کردم بسیار بیش از گذشته به آینده خودمان امیدوار شدم. اعضای بسیج می‌توانند با تکرار الگو‌های حاضر در نمایشگاه محله‌های اسلامی از مسجد به مسجد و محله به محله، همه محله‌ها را به محلی برای حاکمیت بخشیدن به ارزش‌ها و عواطف انسانی و اسلامی تبدیل کنند.

وی افزود:

انفاق، سبقت بر خیرات، کمک به ایتام و محرومان و همه جوانان، نجات جوانان ما از آسیب‌ها و حملات وحشیانه ابتذال غرب به آن‌ها جزو الگو‌های محله‌های اسلامی هستند. کلید حل بسیاری از مسائل جامعه ما در گروی تکرار، بسط و امتداد اتفاقاتی است که در نمایشگاه محله‌های اسلامی شاهد هستیم یعنی ایجاد محله‌های اسلامی در بستر پایگاه‌های مقاومت بسیج.

وی ادامه داد:

بسیج تماشاگر مشکلات مردم نیست و مانند یک نجات غریق عمل می‌کند یعنی به کمک همه می‌شتابد. این احساس بسیار دل‌انگیز است. شور و هیجان بسیج و پرچمداری روحانیان در مساجد و با بیرق‌داری نیرو‌های بسیج این نیرو‌ها را زیرپوشش گرفته‌اند.

سلامی با بیان اینکه علمای ما به شکل کاملاً میدانی پرچمدار حل مسائل مردم شده‌اند گفت:

علمای ما علاوه بر اینکه موعظه کرده و احکام و رسالت‌های الهی را تبلیغ می‌کنند، آن‌ها امروز در محلات و پایگاه‌های برای حل مسائل استانی پیشگام شده‌اند. ما با این حرکت هم دشمن را شکست می‌دهیم و هم به مردم خودمان امید می‌دهیم و در صحنه‌های مختلف پیروز می‌شویم.

فرمانده کل سپاه گفت:

تهاجمی که دشمن به ما انجام می‌دهد یک جنبه کاملاً جهانی دارد. دشمن با همه ابزار‌ها و امکانات اعم از امکانات رسانه‌ای، ارتباطی، سیاسی، اقتصادی، اطلاعاتی و روانی به جنگ ملت ایران آمده است و یک جنگ ترکیبی علیه ملت ایران ترتیب داده است. جنگ ترکیبی علیه ملت ایران یک جنگ تمام عیار است چرا که همه جوانب جنگ‌های گذشته را یکجا به صورت فشرده در خود دارد. بسیج خود را با این شرایط منطبق می‌کند که حرکت بزرگی است.

سلامی با اشاره به اهمیت بسیج در ناامیدی دشمن گفت:

بسیج و بسیجیان همه باید به حرکت در بیایند و مردم ایران باید با بسیج همکاری کنند تا ما همه امید دشمن رو به یأس و ناامیدی تبدیل کنیم. به فضل الهی و با حضور همه نیرو‌های فداکار انقلاب به خصوص بسیج مستضعفان در میدان شکست خورده و به بن‌بست برخورد کرده و راه نفوذ دشمن بسته شده است. این همان راهی است که باید تا رسیدن به پیروزی ادامه دهیم. کلید‌ها و فرمول‌های حل این مسئله توسعه محلات اسلامی بر بستر پایگاه‌های مقاومت بسیج با مشارکت علما و برادران عزیز سپاه و بسیج است. همه مردم ان‌شاءالله در این مجموعه همکاری کنند. ما همه مشکلات سخت را به کمک مردم پشت سر گذاشتیم. جنگ یکی از پدیده‌های خطرناک بود که مردم با ورود از مسیر بسیج به میدان، موفق شدند تا سرانجام دشمن را عقب برانند و کشور را آزاد کرده و استقلال آن را تضمین کنند. موفقیت در جنگ جدید هم با مشارکت، همکاری و حضور همه مردم ممکن است البته ما برای مردم در میدان پیش مرگی می‌کنیم و به استقبال خطر می‌رویم و برای این مردم فدا می‌شویم تا مردم بمانند. مردم ما فداکار صبور و حق شناس هستند و دست همه مردم ایران را از اینجا می‌بوسم. افتخار می‌کنیم که سربازان و خادمان کوچک مردم هستیم.

او با بیان این که بانوان عفیف ما دست رد به دشمن می‌زنند گفت:

این یک دستور است که همه پایگاه‌های مقاومت باید با تکیه بر مساجد فعال شود. تا آخر امسال همه ۶۰ هزار پایگاه باید فعال شود و محله‌های اسلامی ۵۰ درصد افزایش یابد. وقتی اسلام در محلات ارزش‌های خود را نشان دهد حجاب و عفاف هم رونق می‌گیرد و بانوان ما که به دلیل تبلیغات دشمن تحت تاثیر آنها قرار گرفته‌اند چشمانشان باز خواهد شد و باز خواهند گشت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان