فرمانده سپاه: ما از وادی ظلمت به سرزمین نور هدایت شدیم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 20:11

فرمانده سپاه: ما از وادی ظلمت به سرزمین نور هدایت شدیم

شماره: 12660
Aa Aa

سلامی به برخی از کشورهای منطقه هشدار داده که در دوستی با صهیونیست‌ها افراط نکنند؛ این ازدواج نامبارک هر دوی شما را در پرتگاه آتش قرار می‌دهد.

ایران از تحریم و پیامدهای آن عبور کرده است؛
فرمانده سپاه: ما از وادی ظلمت به سرزمین نور هدایت شدیم

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در آیین الحاق شناورهای رزمی به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس اظهار داشت:

ایرانی که جلال و شوکت و شکوهش در شوکت شیطانی امپراتوری غرب ادغام شده بود بر اثر انقلاب اسلامی مجد و عظمت فراموش شده خود را باز یافت و اسلام به حاکمیت رسید و تشکیل قدرت داد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی افزود:

پیام‌های آسمانی انقلاب ما از عدالت و برابری و مبارزه با ظلم تا آزادی ملت ها و احیای کرامت انسان به سرعت عالم‌گیر شد. قدرت‌های بزرگ در مقابل روح آسمانی این انقلاب شکوهمند ایستادند و واکنش‌های سرسخت استکبار در دفاع مقدس برای بازگشت مجدد به سرنوشت ملت ایران صورت گرفت. در این ۴۲ سال همه قدرت‌های شیطانی با هم متحد بودند و تمام زوایای زندگی ملت ایران را به جغرافیای جنگ تبدیل کردند؛ تاریخ پر فراز و نشیبی گذشت، کوتاه بود اما بسیار متراکم و در تمام فرازهای این تاریخ سخت ملت عزیز ایران و سایر ملت‌های همراه انقلاب اسلامی درخشیدند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ملت ایران در هیچ صحنه‌ای عقب ننشستند، کرنش نکردند و تسلیم هم نشدند، عنوان کرد:

تا امروز که 42 سال از این انقلاب ناب می‌گذرد جلال و جبروت شیطانی دشمنان ما در هم شکسته است. آمریکا دیگر چهره یک قدرت فائقه جهانی را ندارد. او دیگر قادر نیست در هر نقطه دلخواهی سیاست‌های مطلوب خود را به پیش ببرد. قوای پیشران قدرت او توسط انقلاب اسلامی چه در ایران عزیز و چه در سایر بلاد اسلامی، فرسوده شده است.

وی با بیان اینکه امروز که در کمرکش جنگ اقتصادی هستیم بسیار قوی‌تر از آغاز آن هستیم، گفت:

ماجرا نشان می‌دهد که مقاومت جواب داده است،. قوی شدن مسیر قطعی ما است چراکه در دنیای امروز یا باید قوی بود یا تسلیم شد و راه سوی وجود ندارد. ایستادن ملت ایران واقعیت پیدا کرده است.

سلامی با بیان این که ما از وادی ظلمت به سرزمین نور هدایت شدیم ادامه داد:

باید قوی باشیم چون تحمیل اراده سیاسی به دشمن، جز با توسعه قدرت و قلمرو تاثیر آن ممکن نیست و این راهی است که رهبر عزیزمان پیش روی ما گشوده‌اند و ملت عزیزمان هم پشتیبان ما بوده‌اند. باید دشمن را مدام تعقیب کنیم و اجازه سازماندهی مجدد به او ندهیم. امروز برخی از رژیم‌های مرتجع،‌ سرزمین اسلام را میزبان سیاست صهیونیست‌ها کردند. به آنها این اخطار و هشدار و آگاهی و اتمام حجت را می‌دهیم که صهیونیست‌ها شجره ملعونه و خبیثه‌ای هستند که در هر سرزمینی رشد کنند جز ناامنی و آتش ارمغانی ندارند. اجازه دادن به حضور صهیونیست‌ها در سرزمین های اسلامی چیزی جز دشمنی و عداوت با مسلمانان و اعراب نیست. به آنها می‌گوییم در این دوستی با صهیونیست‌ها افراط نکنید، این ازدواج نامبارکی است که هر دوی شما را در پرتگاه آتش قرار می‌دهد. مسلمانان چنین رفتارهایی را از حاکمانشان نمی‌پذیرند. به آمریکایی‌ها هم می‌گوییم که شما در میدان فشار علیه ملت ایران شکست‌ خورده‌اید، سیاست‌های شکست خورده را تکرار نکنید. ملت ایران استقلالش را با تحریم عوض نمی‌کند. ما از تحریم و پیامدهای آن عبور کرده و معماران آن را شکست داده‌ایم؛ آنچه امروز می‌بینید در دوره تحریم حاصل شده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان