فرمانده کل ارتش: آمادگی یگانهای ارتش ایران اجتناب ناپذیر است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 14:14

فرمانده کل ارتش: آمادگی یگانهای ارتش ایران اجتناب ناپذیر است

شماره: 7632
Aa Aa

سیدعبدالرحیم موسوی می گوید: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره باید آمادگی خود را در هر شرایطی حفظ کند؛ به عنوان سربازان نظام باید همیشه آماده باشیم.

در قرارگاه راهبردی ذوالفقار عنوان شد؛
فرمانده کل ارتش: آمادگی یگانهای ارتش ایران اجتناب ناپذیر است

 فرمانده کل ارتش گفت: در شرایط کنونی حفظ و ارتقای هوشیاری و آمادگی یگانهای ارتش ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و در مقابل تهدیدات دشمن بازدارنده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش با حضور در قرارگاه راهبردی ذوالفقار با حضور فرماندهان نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی بر ضرورت حفظ و ارتقاء هوشیاری و آمادگی روحی و رزمی فرماندهان در تمام سطوح راهبردی و عملیاتی و تاکتیکی تاکید کرد.

 فرمانده قرارگاه ذوالفقار ارتش پس از ارایه گزارش فرماندهان از وضعیت و آمادگی نیروهای ارتش مستقر در مناطق مختلف افزود: امروز بحمدلله تمامی یگانهای ارتش از آمادگی کامل روحی و رزمی برخوردارند و چنانچه دشمن مرتکب خطای محاسباتی و راهبردی شود پاسخ پشیمان کننده‌ای دریافت خواهد کرد.

سرلشکر موسوی خطاب به فرماندهان عالی رتبه ارتش گفت:

در شرایط کنونی حفظ و ارتقای هوشیاری و آمادگی یگانهای ارتش ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و در مقابل تهدیدات دشمن بازدارنده است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح با اتکا به ایمان راسخ و برخورداری از تجربیات سالهای اخیر و آموزشهای نوین به قابلیت‌های مهم و قابل ملاحظه ای دست یافته‌اند و ملت غیور و شریف ایران مطمئن باشند رزمندگان ارتش با حضور ایثارگرانه خود در صحنه، تا آخرین قطره خون از امنیت و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

در این جلسه فرمانده کل ارتش ضمن صدور دستورات لازم برای تداوم و ارتقای توان رزم در مناطق و همچنین استمرار بازدیدهای میدانی فرماندهان از مناطق حساس و انجام تمرینات لازم در حوزه ماموریتی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره باید آمادگی خود را در هر شرایطی حفظ کند و ما به عنوان سربازان نظام باید همیشه آماده باشیم.

در جلسه قرارگاه ذوالفقار، فرماندهان نیروهای تابعه ارتش گزارشی از وضعیت منطقه و بازدیدهای اخیر از سامانه‌های پدافندی، پایگاهها و مناطق دریایی، هوایی و همچنین تیپ‌های واکنش سریع ارایه کردند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان