قاتل بپرونده سردار سلیمانی علنی به عمل خود اقرار کرده است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 14:21

قاتل بپرونده سردار سلیمانی علنی به عمل خود اقرار کرده است

شماره: 22713
Aa Aa

کمیسیون‌های مشترک همکاری با سایر کشورها به‌عنوان محملی برای بررسی راهکارهای ارتقای روابط با کشورهای دوست، همسایه و همسو فعال‌تر شود.

سید ابراهیم رئیسی در جلسه هیئت دولت؛
قاتل بپرونده سردار سلیمانی علنی به عمل خود اقرار کرده است

سید ابراهیم رئیسی در جلسه هیئت دولت عید سعید غدیر را مناسبتی انسان‌ساز، تکمیل جریان رسالت و نقطه عطف امامت توصیف کرد که در کنار قرآن دو رکن هدایت و معرفی راه کمال انسانیت هستند.

به گزارش اسپادانا خبر، او با بیان اینکه قرآن جلوه نورانیت حضرت حق برای شناساندن راه هدایت بشر است گفت:

تلاش برای خاموش کردن این جلوه نور الهی جنایتی هولناک علیه انسانیت است.

وی با اشاره به نشست سران کشورهای عضو پیمان شانگهای و اظهارات سران برخی کشورها درباره «اهمیت و جایگاه بندر چابهار» در اتصال منطقه آسیای مرکزی به آب‌های آزاد، مسئولان دستگاه‌های مرتبط را به پیگیری جدی‌تر و سریع‌تر اجرای برنامه‌های توسعه بندر چابهار و نیز تکمیل مسیر شمال-جنوب فراخواند.

رئیسی بر ضرورت فعال‌تر کردن «کمیسیون‌های مشترک همکاری با سایر کشورها» به‌عنوان محملی برای بررسی راهکارهای تقویت و ارتقای روابط، با کشورهای دوست، همسایه و همسو تاکید کرد.

او از تلاش‌های معاونت حقوقی ریاست جمهوری برای پیگیری پرونده شهادت سردار سلیمانی در مراجع حقوقی بین‌المللی تشکر و با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی و دقیق این پرونده گفت:

شهید سلیمانی یک شخصیت شناخته شده ملی و بین‌المللی است و در چنین پرونده‌ای که وضعیت تا این حد واضح و روشن است و قاتل به شکل علنی به عمل خود اقرار کرده هر گونه بی‌توجهی دادگاه فقط باعث بی‌آبرویی آن مرجع قضائی خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان