قالیباف: نمی‌خواهیم چوب لای چرخ دولت بگذاریم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 10:39

قالیباف: نمی‌خواهیم چوب لای چرخ دولت بگذاریم

شماره: 10615
Aa Aa

رئیس مجلس شورای اسلامی می گوید می‌خواهیم به دولت کمک کنیم اما اگر ببینیم کاری روی زمین مانده و گره از مشکلات مردم باز نمی‌شود مماشات نمی‌کنیم.

نظارت قوه مقننه را بر قانون‌گذاری ارجح می دانیم؛
قالیباف: نمی‌خواهیم چوب لای چرخ دولت بگذاریم

رئیس مجلس شورای اسلامی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در مورد تعامل با قوا مخصوصا قوه مجریه گفت:

بنای ما تعامل با قوای دیگر است،اما هر کدام از ما وظایفی داریم. فلسفه وجودی ما این است که گرهی از مشکلات مردم باز کنیم پس اگر تعاملی صورت می‌گیرد به خاطر حل مشکلات مردم است. این مشکلات این‌روز‌ها اقتصادی است. پس اگر جایی احساس کنیم که کاری معطل مانده و یا کسی به وظیفه قانونی‌اش عمل نمی‌کند ما به وظیفه قانونی خود عمل خواهیم کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، محمدباقر قالیباف، نظارت قوه مقننه را ارجح بر قانون‌گذاری دانست و تاکید کرد:

ما به دنبال مچ‌گیری نیستیم و نمی‌خواهیم چوب لای چرخ دولت بگذاریم بلکه می‌خواهیم به دولت کمک کنیم، اما اگر ببینیم کاری روی زمین مانده و گره از مشکلات مردم باز نمی‌شود، مماشات نمی‌کنیم.

قالیباف گفت:

به ملت عزیز ایران عرض می‌کنم شما به ما رای دادید، اعتماد کردید و توفیق خدمتگزاری به ما داده‌اید. ما قول می‌دهیم هیچ دغدغه‌ای جز دغدغه شما مردم نداشته باشیم و هیچ تلاشی جز تلاش برای باز کردن گرهی از کار شما انجام ندهیم. وظیفه خود می‌دانیم که به مردم کشور به‌خصوص محرومین و مستضعفین که صاحبان انقلاب هستند خدمت کنیم. نمایندگان مجلس پای وعده خود ایستاده‌اند. تلاش می‌کنیم تا با همکاری تمامی نمایندگان، در خدمت مردم باشیم و با کمک شما به مشکلات فائق بیاییم که این موضوع با وحدت و همدلی میسر خواهد شد.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان