قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سراسر ایران افتتاح شد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 21:07

قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سراسر ایران افتتاح شد

شماره: 11045
Aa Aa

رضایی گفته اگر فردی سلاح سرد و گرم در دست گرفت و موجب رعب و وحشت مردم شد به نحوی برخورد می‌شود که نتواند یک چنگال را با دست نگه دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران خبر داد؛
قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سراسر ایران افتتاح شد

قاسم رضایی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران در جمع خبرنگاران استان هرمزگان با اشاره به تصمیمات قاطع پلیس در رابطه با اراذل و اوباش افزود:

اراذل و اوباش خط قرمز پلیس هستند اخیرا هم یک کار خوب برای برخورد جدی با مخلان امنیت اجتماعی انجام شده و قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سراسر کشور افتتاح شده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، رضایی گفت:

این عمل که موجب اقتدار بیش‌تر پلیس در مواجهه با اراذل و اوباش می‌شود مورد رضایت عمومی و مردم قرار دارد و دستگاه‌های مختلف نیز از نیروی انتظامی در این رابطه حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: با تدابیر اتخاذ شده با مخلان امنیت عمومی جامعه در صحنه برخورد قاطع می‌شود به گونه‌ای که اگر فردی سلاح سرد و گرم در دست گرفت و موجب رعب و وحشت مردم شد در صحنه به نحوی برخورد می‌شود که دیگر نتواند یک چنگال را به راحتی با دست نگه دارد.

جانشین فرمانده ناجا اظهار داشت: این تصمیم برای همه مخلان امنیت است و فرقی نمی‌کند فرد شرور نوظهور باشد یا سابقه شرارت در کارنامه دارد. ما در صحنه با این افراد به جد برخورد خواهیم کرد تا کسی به خود جرات ندهد امنیت عمومی را از بین ببرد، کاری خواهیم کرد که همه جا برای افراد شرور قرمز باشد و در سوراخ موش هم این وضعیت قرمز را احساس کنند.

وی افزود: ما در گام دوم انقلاب به صورت هوشمندانه امنیت عمومی را صیانت خواهیم کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان