قصد آمریکا از احیای برجام کلاهبرداری است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 14:29

قصد آمریکا از احیای برجام کلاهبرداری است

شماره: 13290
Aa Aa

محمدرضا نقدی گفته همه تشنه‌اند که بدانند فرمول و نسخه‌ای که ایران بدان عمل کرده و این‌گونه توانسته در برابر ابر جنایت‌کار تاریخ تاب بیاورد چیست؟

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران؛
قصد آمریکا از احیای برجام کلاهبرداری است

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در مراسم رونمایی از کتاب «سماع شن‌ها» گفت:

جا دارد تجربه 40 سال مقاومت پیروزمندانه ملت ایران در برابر آمریکا مدون شود و در اختیار همه ملت‌های دنیا قرار بگیرد. همه تشنه‌اند که بدانند فرمول و نسخه‌ای که ایران بدان عمل کرده و این‌گونه توانسته در برابر ابر جنایت‌کار تاریخ تاب بیاورد، چیست. ما وظیفه داریم و باید این کار را هرچه زودتر انجام بدهیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:

همه مردم دنیا بدانند که اگر به‌خاطر خدا در برابر این شیطان قیام کردند، همین‌طور به آنان کمک می‌شود. دشمن هم باید از این حوادث عبرت بگیرد البته گویا که بنا ندارد عبرت بگیرد. تصور خیلی‌ها از آمریکا این است که مبنای مدیریت و برنامه‌ریزی‌اش براساس علم تجربی است یعنی حوادث را کنار هم قرار می‌دهد، تجزیه و تحلیل می‌کند و مسیر خودش را مرتب تصحیح و بِروز می‌کند اما در مقابله با ملت ما می‌بینیم که این اتفاق رخ نمی‌دهد. آنان از مقابله و جنگ با ملت ما درس‌ها و عبرت‌های زیادی گرفتند و هربار شکست خوردند اما باز هم این راه را ادامه دادند. هر مسیری که اینها آمدند، شکست خوردند. اگر قدری عقل برایشان مانده بود که می‌توانستند تصمیم درست بگیرند، حتماً باید در روش خود تجدیدنظر می‌کردند. چند سال پیش آمریکایی‌ها حیله و کلاهبرداری را در برجام به‌کار بردند اما دیدند که ملت ایران ایستادگی کرد، حالا هم دوباره آمده‌اند و می‌خواهند کلاهبرداری انتخاباتی کنند، تصورشان این است که مردم را آن‌طور که خودشان دوست دارند، فریب بدهند و کاری کنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند و یا اگر شرکت می‌کنند رأیی ندهند که به‌ضرر آنهاست. ملت در این انتخابات درس بزرگی به آنان خواهد داد. برنامه‌ای که برای مأیوس کردن مردم ریخته‌اند و سناریویی که تنظیم کردند تا مشارکت در انتخابات را پایین بیاورند، شکست خواهد خورد و باز هم خواهند دید که این مردم، مردمی نیستند که با حیله و نیرنگ آنان میدان را خالی کنند. این دست قدرت خداوند بود که در 5 اردیبهشت خودش را به‌وضوح نشان داد و در دیگر عرصه‌ها خودش را نشان خواهد داد.

وی نتیجه حضور چندساله پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه را شکست توصیف کرد و گفت:

اگر هدف این پایگاه‌ها تأمین منافع اقتصادی آمریکایی‌هاست، چین بدون داشتن یک پایگاه نظامی در دنیا با سرعت زیادی در حال جلو زدن از آنهاست. اگر هم هدفشان اعمال اراده و ترساندن مردم دنیا است، آن هم به نتیجه نرسیده است و هر جایی که این ارتش رفته است، دست از پا درازتر شکست خورده و برگشته است. اگر ملت آمریکا هوشمند باشند و دانشگاه‌های آنان قدری هوشمندی از خود نشان بدهند باید در برابر کاخ سفید تجمع کنند و خواهان برچیدن پایگاه‌های نظامی آمریکا از گوشه و کنار دنیا شوند که برای آنان هیچ چیزی جز افول اقتصاد و امنیت آمریکا نداشته است. آمریکایی‌ها باید بین منفعت اقتصادی خود در منطقه و نظامی‌گری یکی را انتخاب کنند. قطعاً مردم منطقه اجازه هر دو کار را بهشان نمی‌دهند. اگر می‌خواهند در منطقه حضور داشته باشند و از منابع و منافع منطقه برخوردار باشند و اقتصادشان را پیش ببرند باید بساط ارتش‌شان را جمع کنند و بروند. اگر امروز به این پیام گوش ندهند به‌زودی این درس را ملت‌های منطقه بعینه بهشان ثابت می‌کنند و مجبورند که با افتضاح این حرف را گوش و منطقه را ترک کنند. آنان یا با زبان خوش از منطقه می‌روند و یا مردم منطقه با زبان زور آنها را بیرون خواهند کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان