كسى صداى فرياد غزه را نمى شنود! | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 11:36

كسى صداى فرياد غزه را نمى شنود!

شماره: 23930
Aa Aa

تداوم بمباران ها در غزه و قطع آب و برق و امکان های کمک‌رسانی از مصادیق عریان جنایت جنگی و دفاع از فلسطین دفاع از انسانیت است؛ تقاضای توقف جنگ و پایان حمله به غزه امروز خواسته ی هر انسان شریفی است.

شهادت بيش از پنج هزار كودك؛
كسى صداى فرياد غزه را نمى شنود!

اسپادانا خبر| سيدفريورموسوى

 

با آنكه بيش از يك ماه از كشتار بى رحمانه و بدون دليل مردم بى پناه و بى سلاح غزه از سوى رژيم جنايتكار و غاصب صهیونیستی ميگذرد همچنان جهان در برابر فرياد مظلوميت اين مردم ساكت و بى صدا مانده است.

بمباران مناطق مسكونى سراسر غزه نشان از خوى حيوانى و آدم كش رژيمى است كه دنيا آن را محكوم كرده اما آمريكا بسان ديوارى بتنى پشت سر آن ايستاده است! آنتونيو گوترش، دبير كل سازمان ملل با محكوم كردن جنايات فجيع انسانى اسرائيل در غزه اسرائيل را به كشتن مردم و كودكان و از جمله كشتار ٣٧ خبرنگار و ٤٥ كارمند سازمان ملل محكوم كرده است اما باز هم آمريكا از اين رژيم منحوس حمايت مى كند و وزير امورخارجه اسرائيل خطاب به وى ميگويد " بى شرم" ! .

وضعيت شهر غزه به گونه اى است كه نه آب آشاميدنى وجود دارد نه برق و نه غذا و نه دارو و بيمارستان! رژيم كودك كش اسرائيل حدود دو ميليون فلسطينى را هر روز فريب مى دهد كه جهت در امان ماندن به فلان نقطه كوچ كنيد و در عين ناباورى و در برابر چشم جهانيان همان نقاط تجمع را بمباران كرده و با شهيد كردن زن و بچه هاى فلسطينى بر رفتار بى شرمانه خود اصرار مى ورزد.

بمباران بيمارستانها، پناهگاههاى سازمان ملل، منازل مسكونى، ايستگاههاى كمك رسانى و دفاتر خبرگزارى ها در غزه از سوى نيروى هوايى ارتش اسرائيل همه از جنگ افروزى و شرور بودن اين رژيم جنايتكار سخن مى گويد.

آزمايش انواع مختلف جنگ افزارهاى آمريكايى و اروپايى بر سر مردم بيگناه و بى پناه غزه صداى مردم دنيا را بلند كرده است و اين در حالى است كه دولت هاى غرب و مسئولان آن بى صدا روزانه نظاره گر نسل كشى صدها زن و كودك در غزه به سر مى برند!

فلسطینی ها جمعیتی بیش از ۱۴ میلیون نفرند که آواره در نقاط دنیا و یا ساکن سرزمین های اشغالی اند.‌ از این میان حدود دو میلیون و سیصد نفر ساکن نوار غزه هستند.

‌درگیری اکنون نیروهای حماس و اسرائیل درنوار غزه باهزاران تلفات و بدون چشم انداز فوری برای پایانش به یکی از وحشتناک‌ترین منازعات تاریخی سرزمین های اشغالی تبدیل شده است. آنچه مسلم است و بی پرده باید گفت ضرورت ایستادن درکنار مردم فلسطین است. با پیشروی ارتش اسرائیل در غزه ممکن است جنگ به نقطه اى برسد که "محور مقاومت به طرف های مستقیم‌ و آشکار این جنگ تبدیل شوند و در مقابل پای آمریکا نیز به جنگ کشیده شود.

از یاد نبریم که درحال حاضر و در صورت تداوم بمباران ها و پیشروی نیروهای رژیم صهیونیستی در غزه و قطع آب و برق و امکان های کمک‌رسانی به مردم مصادیق عریان جنایت جنگی به وقوع می پیوندد. دفاع از فلسطین دفاع از انسانیت است و تقاضای توقف جنگ و پایان حمله به غزه امروز خواسته ی هر انسان شریفی است.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان