لباس روحانیت کفن ما است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 4:10

لباس روحانیت کفن ما است

شماره: 20444
Aa Aa

در اتفاقات اخیر مامور به صبر بودیم اما از قصاص یکی از این اوباش محارب توسط قوه قضائیه ممنونیم| ملت ایران فتنه بی‌وطن‌ها را با خون شهیدان جمع کرد

ررئیس سازمان تبلیغات اسلامی جمهوری اسلامی ایران؛
لباس روحانیت کفن ما است

محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی جمهوری اسلامی ایران در آیین چهلمین روز شهادت شهید آرمان علی‌وِردی گفت:گ

یک جنگ تمام‌عیارِ ترکیبی علیه ملت ایران در جریان است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از حوزه نیوز، او ادامه داد:

دشمنان خواستند مردم را در برابر مردم قرار دهند و با همه فشارهای خارجی کوشیدند یک جنگ شهری تمام‌عیار درست کنند و این مردم بودند که صبوری کردند و متدینین و بسیجیان در این میان خون شهید دادند تا خون ملت بیش از این روی زمین ریخته نشود. تمام تلاش‌شان را کردند که بتوانند از دل این کارها در دل مردم شک و تردید ایجاد کنند، اوباش را به میدان آوردند و جوان رعنای ما را به شهادت رساندند غافل از اینکه این شهادت آرمان این مردم است و به قولِ حاج قاسمِ شهید، «این ملت، ملت امام حسین است». 

وی گفت:

مردم پای این نهضت و این پرچم‌ ایستاده ‎اند درحالی که اتفاقات اخیر در زمانی بود که مامور به صبر بودیم البته امروز قوه قضائیه یکی از این اوباش محارب را قصاص کرد که از این بابت ممنونیم. خیال کرده‌اید طلبه‌ها با این جسارت‌ها میدان را خالی می‌کنند؟ عده‌ای خیال کرده‌اند با بی‌حرمتی به چادر بانوان و عمامه روحانیون می‌توانند دل متدینین را بلرزانند اما دشمنان باید بدانند که لباس روحانیت کفن ما است و ما برای مکتب حاضریم جانمان را تقدیم کنیم و در سربازی امام عصر اروحنا فداه سر به دار می‌خواهیم.

او افزود:

ملت ایران فتنه بی‌وطن‌ها را با خون شهیدان جمع کرد چون عاقبت فرزندان فاطمه (س) شهادت است. دوستان آرمان علی‎وردی از دعاهای او برای شهادت سخن می‌گویند و همه دیدند یک دهه هشتادی‎ با شهادتش چگونه بر قلوب تأثیر می‌گذارد و به فخر حوزه‌های علمیه تهران تبدیل می‌شود.

قمی اظهار داشت:

امروز عده‌ای از ترس ریزش فالوور در شبکه‌های اجتماعی قدم و قلم‌ شان می لرزد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان