محسن رضایی رئیس دبیرخانه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی شد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 16:35

محسن رضایی رئیس دبیرخانه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی شد

شماره: 22478
Aa Aa

این تغییرات پس از انتقاد رهبر انقلاب در جمع دانشجویان نسبت به عدم تحقق اهداف شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اعمال شده است.

ابراهیم رئیسی با استعفای معاونت اقتصادی دولت موافقت کرد؛
محسن رضایی رئیس دبیرخانه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی شد

رئیس‌جمهور اسلامی ایران ضمن قبول استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی دولت طی حکمی وی را به‌عنوان رئیس دبیرخانه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منصوب کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، یک فرد نزدیک به محسن رضایی در گفت‌وگو با تسنیم با تأیید خبر استعفای رضایی از معاونت اقتصادی دولت گفت:

رهبر انقلاب در سخنرانی‌ای که در جمع دانشجویان داشتند نسبت به عدم تحقق اهداف شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا انتقاد کرده بودند بر همین اساس تغییراتی در شورای‌عالی در نظر گرفته شد که یکی از مهمترین این تغییرات تکمیل دبیرخانه دائمی و تمام‌وقت برای این شورای‌عالی به‌منظور ساماندهی بهتر برگزاری جلسات تا پیگیری مصوبات است. رئیس‌جمهور به‌عنوان فرمانده شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برای ساماندهی وظایف جدید دبیرخانه، طی حکمی آقای دکتر رضایی را به‌عنوان رئیس دبیرخانه شورای‌عالی منصوب کردند که این حکم به‌زودی به‌شکل رسمی اعلام خواهد شد.

ابراهیم رئیسی 3 شهریور 1400 در حکمی محسن رضایی را به سمت «معاون اقتصادی» خود، «دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» و «دبیر ستاد اقتصادی دولت» منصوب کرده بود.

  •  

در متن حکم رئیس جمهور اسلامی ایران در انتصاب محسن رضایی به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا نیز آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و با توجه به اهمیت اجرای منویات مقام معظم رهبری در رابطه با موقعیت جدید شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منصوب می شوید.

فعال نمودن دبیرخانه شورا با بهره‌گیری از کارشناسان دستگاه های ذیربط، بررسی دقیق و کارشناسانه موضوعات ارجاعی و دستور جلسات، انطباق آن با ماموریت محول و لحاظ ضرورت تصمیم گیری در هر مورد، پیگیری اجرای مصوبات و ارائه گزارش نوبه ای مبتنی بر نظام نامه داخلی از اهم مسئولیت های جنابعالی می باشد.

به جهت اهمیت موضوع و لزوم اهتمام جدی و ممحض شدن در ماموریت محوله، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جنابعالی با استعفای شما از سمت معاونت اقتصادی رییس جمهور موافقت می شود. 

دوام توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان