محلات باید در اختیار بسیج باشد | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403 - 11:44

محلات باید در اختیار بسیج باشد

شماره: 22977
Aa Aa

شکل‌گیری محله اسلامی می‌تواند شهر اسلامی را شکل دهد| هم اکنون بیش از نود درصد از کشور گازرسانی شده و آب سالم و بهداشتی در مناطق زیادی از کشور وجود دارد که این گونه خدمات را در برخی کشورهای پیشرفته هم نمی‌توان دید.

دشمن به دنبال یک انتخابات کم رمق و بی‌جان است؛
محلات باید در اختیار بسیج باشد

محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دومین روز همایش فرماندهان نواحی مقاومت و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه بسیج با اشاره به ضرورت جذب روزافزون در سازمان بسیج افزود:

برای تحقق فرامین امامین انقلاب هم اکنون در میانه راه هستیم و این کار باید در تحقق سند اعتلا با قوت انجام شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او اضافه کرد:

برای محافظت جوانان و نوجوانان در این فضا باید براساس تدبیر و اندیشه عمل کنیم.

باقری با بیان اینکه اگر محله در اختیار بسیج نباشد دیگر کارها ابتر باقی می‌ماند گفت:

بسیج در مساجد و محلات اهمیت زیاد داشته و باید قدرت داشته باشد و محله محوری به شدت توسعه یابد؛ نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی کرده و به طور کامل بشناسیم لذا شکل‌گیری محله اسلامی می‌تواند شهر اسلامی را شکل دهد.

او بیان داشت که قوای سه‌گانه و دیگر دستگاه‌ها از جمله نیروهای مسلح تلاش شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم دارند. هم اکنون بیش از نود درصد از کشور گازرسانی شده و آب سالم و بهداشتی در مناطق زیادی از کشور وجود دارد که این گونه خدمات را بعضا در برخی کشورهای پیشرفته هم نمی‌توان دید لذا تبیین وضع فعلی با وضع قبلی ایران برای نسل حاضر اهمیت بالایی دارد.

وی افزود:

هر پایگاه بسیج باید یک پایگاه فعال در رسانه و فضای مجازی باشد.

او گفت که دشمن به دنبال یک انتخابات کم رمق، بی‌جان و باحضور کم است لذا باید نقشه دشمن را خنثی کنیم.

باقری گفت:

بانوان جامعه که بیش از نیمی از جمعیت کشور هستند، تاثیر بسزایی در فرهنگ جامعه دارند و برای زمینه سازی نقش آفرینی در زمینه‌های انقلاب اسلامی باید بسیج خواهران در تمام اقشار به صورت ویژه تقویت شود. دشمن فعالیت‌های خود را نسبت به قبل زیادتر کرده است لذا باید سعی کنیم در این مبارزه دست برتر را داشته باشیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان