مدیران رسانه‌های اصلاح‌طلب ایران ابراهیم رئیسی را تحسین کردند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 22:43

مدیران رسانه‌های اصلاح‌طلب ایران ابراهیم رئیسی را تحسین کردند

شماره: 13760
Aa Aa

در این دیدار رفتار ابراهیم رئیسی در رقابت های انتخاباتی جلوه‌ای از حق‌مداری خوانده شده و عنوان شده که او قادر به تشکیل دولت وحدت ملی است.

در دیدار با نامزد اصولگرای ریاست جمهوری؛
مدیران رسانه‌های اصلاح‌طلب ایران ابراهیم رئیسی را تحسین کردند

سیّد ابراهیم رئیسی، نامزد اصولگرای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با جمعی از مدیران رسانه‌های اصلاح‌طلب دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، رئیسی در این دیدار گفته است:

انتقاد و نقدپذیری به اصلاح امور کمک می کند و اگر مدیری راه نقد و نقدپذیری را برای خود باز نگذاشت اولین جفا را به خود و مجموعه‌اش کرده است چرا که نگفتن آسیب‌ها از سوی دیگران سبب می شود که مدیر با خودش فکر کند که هم درست می‌اندیشیده و هم درست عمل می‌کرده است.

در این دیدار، محمدعلی وکیلی، مدیرمسئول روزنامه ابتکار گفت:

دوره مدیریت رئیسی در قوه قضاییه اصلاح طلبانه بود. اصلاح طلبی به شعار نیست به کارنامه است که شما دارید. دوره ریاست رئیسی بر قوه قضاییه شاهد مزاحمتی برای مطبوعات نبودیم چنانچه در مواردی مطبوعات اصلاح طلب مشکلی در هیئت نظارت بر مطبوعات پیدا می‌کردند این مشکل از ناحیه دستگاه قضایی مرتفع می‌شد.

او ادامه داد:

در دوران ریاست سید ابراهیم رئیسی بر قوه قضاییه هر زمانی که چهره‌های سیاسی اصلاح طلب احضار یا بازداشت می‌شدند به محض مراجعه و پیگیری امور آن ها مسئولان قضایی در کوتاه‌ترین زمان در چارچوب قانون مساعدت‌های لازم را انجام می‌دادند. تشکیل دولت وحدت ملی نیز با مشی شما هم سازگار است و می‌توانید با اجماع ملی دولت وحدت ملی را برای نخستین بار در کشور تشکیل دهید.

مظفری، مدیرمسئول آفتاب یزد نیز گقت:

رفتار با متانت شما در جریان رقابت های انتخاباتی، مناظرات و در برابر تخریب‌ها جلوه‌ای از حق‌مداری و حضور شما در جبهه حق بود و در این رقابت‌ها و مناظرات آشکار شد که جبهه حق درخشانتر از جبهه باطل است.

عبداللهی، مدیر مسئول آرمان گفت:

شما در دوران تصدی مسئولیت در دستگاه قضایی در گفتار و رفتارتان، رودربایستی نداشتید لذا خواهش دارم این مشی را در دولت هم ادامه دهید. تاکید رئیسی بر مستقل بودن به وی وسعت دید می‌دهد و موجب می‌شود در انتخاب همکاران و چینش کابینه اش اسیر سهم خواهی‌ها نشود و شایسته سالاری را ملاک قرار دهد.

علیرضا بختیاری، مدیرمسئول دنیای اقتصاد هم گفت:

با توجه به شناختی که در این مدت از شما پیدا کردیم شما یک روحیه آرام و منعطف دارید که به صدا‌های مختلف گوش می‌دهید

مهدی رحمانیان، مدیرمسئول شرق گفت:

ما برای آقای روحانی کار می‌کردیم و هنوز هم کار می‌کنیم و پشیمان هم نیستیم اما طی این هشت سال فرصت این گونه نشستن کنار ایشان آن هم برای فردی که خیلی برای او تلاش کردیم فراهم نشد تا بتوانند حرف‌های ما را بشنوند. این نگاه خیلی خوبی است که شما با اهالی رسانه و به ویژه با منتقدین خود دارید؛ چه الان و چه در زمانی که در قوه قضاییه بودید. این نگاه، نگاه خیلی خوبی است. همسرم به من گفت همین که  آقای رئیسی در این مدتی که در قوه قضاییه بود، کمتر دادگاه می‌رفتید و مثل قبل به من پابند نزدند و مزاحمتی در قوه قضاییه نداشته‌ام خودش نشان دهنده این است که شما آدم خوبی هستید.

مسعود حیدری، مدیرعامل ایلنا گفت:

در سال ۸۵ خبرگزاری ایلنا از ناحیه دادستانی فیلتر شد و ما خدمت شما که در آن زمان معاون اول دستگاه قضا بودید رسیدیم و قول مساعدت دادید و با مشکل فیلتر خبرگزاری ما رفع شد و من در آن زمان باور نداشتم که در آن دستگاه قضا اینچنین نگاه حمایتی وجود داشته باشد.

علی متقیان، مدیرعامل خبرگزاری ایسنا هم گفت:

اگر آقای رئیسی در دوران ریاست بر قوه قضاییه بسیار موفق عمل کرد برای این بود که درب اتاقش باز بود و با همین مشی و رویکرد توانست در مقابل فساد و مفسدین بایستد. در دوره قبل ریاست قوه قضاییه ما هیچگاه نتوانستیم با رئیس قوه قضاییه جلسه برگزار کنیم اما در دوران ریاست رئیسی بر قوه قضاییه این مهم رخ داد.

محمدرضا سعدی، مدیر مسئول جهان صنعت گفت:

با توجه به تیم اقتصادی و صنعتی خوبی که در کنار شما هستند از شخصیت‌های کارآزموده در ترکیب کابینه استفاده کنید.

 احسان مازندرانی، مدیرمسوول اسبق فرهیختگان گفت:

خاطرات مرحوم هاشمی رفسنجانی تا سال 77 را که می‌خواندم هر جایی که نام شما به عنوان دادستان یا رییس سازمان بازرسی قید شده از شما به عنوان یک فرد دغدغه‌مند و پیگیر حل اساسی مسائل یاد شده است. برخی مانورهای خبری در تبلیغ اینکه دولت رئیسی دولت سوم احمدی نژاد است و القاء ترس از این ناحیه با آنچه در روش و منش آیت الله رییسی در طول سال های پس از انقلاب وجود دارد همخوانی ندارد. آقای رییسی با اینکه در جریان مناظرات سال 96 برخی نامهربانی‌ها را دید اما آنگاه که در کسوت قاضی القضات قرار گرفت متمایل به جناح های سیاسی با رویکرد افراطی نشد و از کسی هم انتقام سال 96 را نگرفت. می‌توان به تشکیل دولت فراگیر ملی که در پی حل دغدغه‌های مختلف شهروندان باشد امیدوار بود نه دولتی که به دنبال تحدید فضای دسترسی آزاد به اطلاعات یا اینترنت است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان