مرخصی نازنین زاغری و نرگس محمدی به نظر دادستان بستگی دارد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 13:55

مرخصی نازنین زاغری و نرگس محمدی به نظر دادستان بستگی دارد

شماره: 7980
Aa Aa

بهزادی راد گفته: نامه‌ای به دادستانی در ارتباط با وضعیت خطرناک نرگس محمدی و نازنین زاغری ارائه داده؛ آن ها باید بیرون از زندان تحت درمان قرار بگیرند.

وکیل مدافع محمدی و زاغری خبر داد؛
مرخصی نازنین زاغری و نرگس محمدی به نظر دادستان بستگی دارد

محمود بهزادی راد، وکیل نرگس محمدی از ارسال نامه‌ی درخواست مرخصی به دادستان دو پرونده‌ی نازنین زاغری و نرگس محمدی خبر داد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از انصاف نیوز، این وکیل دادگستری در ارتباط با آخرین وضعیت نازنین زاغری که اعلام کرده است در اعتصاب غذا به سر می‌برد گفت: به ملاقات خانم زاغری رفتیم و متاسفانه ایشان هنوز به اعتصاب غذا ادامه می‌دهند. وزنش کم شده و فشار خونش هم برروی عدد ۹٫۶ بوده است. امیدواریم این وضعیت زودتر خاتمه پیدا کند و باتوجه به شرایط روحی و جسمی‌اش وضعیت خوبی ندارد.

بهزادی در ادامه با اشاره به دیگر موکلش نرگس محمدی گفت: به دفتر معاون آقای دادستان مراجعه کردیم و در آنجا نامه‌ای خدمت دادستان محترم در ارتباط با وضعیت خطرناک خانم نرگس محمدی و همچنین خانم زاغری دادم. به این خاطر که خانم محمدی بعد از عمل جراحی به بیمارستان منتقل شده‌اند و در آنجا براساس آزمایش‌هایی که در خود بیمارستان زندان داده‌اند عفونت وارد خونشان شده و باید دوره‌ای را بیرون از زندان بدون استرس تحت درمان قرار بگیرند. مسوولین زندان هم موافقت کردند و نامه را نوشته‌اند و ما درحال حاضر منتظر دستور دادستان هستیم و من هم اینها را به‌صورت کتبی به معاون زندان دادم. هم مرخصی نازنین زاغری و هم مرخصی خانم محمدی بستگی به تصمیم دادستان دارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان