مردم ضدانقلاب نیستند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 2:27

مردم ضدانقلاب نیستند

شماره: 23179
Aa Aa

شاید در برخی موارد مردم ضد ما و کار ما باشند اما ضدانقلاب نیستند| امروز رسانه اصلی دل مردم است نه فضای مجازی و نه حتی رسانه ملی؛ به همان میزان که با مردم خوب برخورد کنیم مردم خوب‌اند و وقتی با آنان بد برخورد کنیم مردم نیز پاسخ متقابل خواهند داد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران؛
مردم ضدانقلاب نیستند

علی‌اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در اولین اجلاس ملی مردمی سازی دولت گفت:

امام با مردم توانست نظام چند هزار ساله شاهنشاهی را سرنگون کند. رجوع امام به مردم، باعث شد تا انقلاب اسلامی در قامت نظام جمهوری اسلامی تجسم یابد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، احمدیان با بیان اینکه امروز اگر در دفاع الهام‌بخش هستیم به خاطر آن است که دفاع مقدس با مردم عجین شد گفت:

امروز امام انقلاب نیز می‌فرماید جمهوری اسلامی بدون مردم معنا ندارد.

وی افزود:

اگر می‌خواهیم بر مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی غلبه کنیم و در عرصه‌های گوناگون موفق باشیم باید از الگوی دفاع مقدس بهره‌برداری کنیم.

احمدیان گفت:

امروز رسانه اصلی دل مردم است نه فضای مجازی و نه حتی رسانه ملی. اگر دل مردم را به دست بیاوریم بزرگ‌ترین هجمه‌های رسانه‌ای نیز کارساز نخواهد بود. به همان میزان که با مردم خوب برخورد کنیم مردم خوب‌اند و وقتی با آنان بد برخورد کنیم مردم نیز پاسخ متقابل خواهند داد.

وی با بیان اینکه شاید در برخی موارد مردم ضد ما و کار ما باشند اما ضدانقلاب نیستند گفت:

اگر میدان را برای پیشرفت و تعالی مردم باز کنید مردم با شما خواهند بود حتی اگر همه عالم نیز بد شما را بگویند مردم شما را دوست خواهند داشت.

دبیر شورای عالی امنیت ملی، شناسایی و از میان برداشتن موانعی که پیش روی مردم وجود دارد و موجب ظلم به آنان می‌شود نظیر قوانین و مقررات ظالمانه را از جمله سازوکارهای مهم برای همراهی با مردم دانست.

او گفت:

با نصب العین قرار دادن، اخلاق انبیاء الهی در برخورد با عموم مردم و نه فقط مؤمنین و متقین بلکه با عموم مردم می‌توان تمام مشکلات را حل کرد، کارهای بزرگی را رقم زد و به پیشرفت و توسعه دست یافت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان