مردم غزه مهاجرت نخواهند کرد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 13:08

مردم غزه مهاجرت نخواهند کرد

شماره: 23729
Aa Aa

ما تصمیم کوچاندن ساکنان غزه را مورد حمایت آمریکا است به شکست خواهیم کشاند؛ به مبارزه خود ادامه می دهیم تا کشوری داشته باشیم، اسیران و مقدسات ما آزاد شوند و آوارگان ما به خانه‌های خود بازگردند.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس عنوان کرد؛
مردم غزه مهاجرت نخواهند کرد

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس عنوان داشت:

ما در برابر عواقب عظیم شکست راهبردی دشمن در ۷ اکتبر که زلزله بزرگی در این رژیم ایجاد کرد ایستاده‌ایم.

به گزارش اسپادانا خبر، هنیه گفت:

مقاومت با طوفان الاقصی شروع به نوشتن تاریخ کرد که سرآغاز پایان اشغال سرزمین و مقدسات ما است. اشغالگران برای محو شرم و عار شکستی که پس از حمله القسام متحمل شدند به کشتار و کوچاندن متوسل شدند. ارتش بزدل دشمن از مقابله با دلیرمردان ما عاجز ماند و دست به کشتار زد. با وجود اقداماتی که دشمن با حمایت آمریکا و غرب انجام می‌دهد راهبرد آزادسازی و بازگشت را از سر خواهیم گرفت. آنها معتقدند با این جنگ روانی و ترساندن، مردم را مجبور به فرار می‌کنند اما اینطور نیست. مردم غزه در سرزمین خود ریشه دارند و غزه را ترک نمی کنند. من از مردمی که در پایتخت‌های کشورهای عربی و بین‌المللی ایستادند و حمایت خود را از غزه اعلام کردند تشکر می‌کنم و از آنها می‌خواهم که به فعالیت خود ادامه دهند. به مردم شرکت کننده در راهپیمایی‌های اعتراضی که از ما در همه شهرها حمایت می‌کنند می‌گویم دست از فعالیت خود نکشند.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود:

ما به مبارزه خود ادامه می دهیم تا کشوری داشته باشیم، اسیران و مقدسات ما آزاد شوند و آوارگان ما به خانه‌های خود بازگردند. ضربه راهبردی که به اشغالگران وارد شد به این معنی است که آزادی سرزمین دست یافتنی شده است. هیچ مهاجرتی از کرانه باختری یا غزه به مصر صورت نمی‌گیرد و من موضع برادران مصری که با کوچاندن فلسطینی‌ها به مصر مخالف هستند می‌ستایم. ما تصمیم کوچاندن ساکنان غزه را مورد حمایت آمریکا است به شکست خواهیم کشاند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان