مردم قدری صبوری کنند؛ زمینه‌های فرج ظهور و بروز خواهد یافت | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 18:30

مردم قدری صبوری کنند؛ زمینه‌های فرج ظهور و بروز خواهد یافت

شماره: 15561
Aa Aa

در دولت قبل تقابل میدان و دیپلماسی ایجاد شده بود| همبستگی بین قوای سه‌گانه در این ۴۰ سال بی‌سابقه است| ولنگاریسم اقتصادی مردم را رنج می‌دهد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا؛
مردم قدری صبوری کنند؛ زمینه‌های فرج ظهور و بروز خواهد یافت

علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در مراسم ۱۳ آبان در شیراز اظهار داشت:

در بین صاحبنظران در جهت نحوه تقابل با استکبار و زورگویان و ظالمان و متجاوزان ۳ راه حل بیشتر وجود ندارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او ادامه داد:

تسلیم راه اول است. راه حل دوم ستیز و جنگ با مستکبرین است و راه حل سوم هم مقاومت فعال و ایستادگی پای مبانی و ارزش‌هاست. برای دستیابی به قله‌های بزرگ نیاز به پایداری و استقامت است و حق نداریم براساس دیدگاه‌های دیگران مسیر را طوری طراحی کنیم که دشمن راضی شود و البته مردم هم باید مقاومت کنند. ملت ما قریب به نیم قرن است که در برابر مستکبرین و استکبارگران ایستاده است و از سال ۴۲ پنج مرحله را به سلامت طی کردند.

سعیدی این پنج مسیر را بستر سازی انقلاب، پیروزی انقلاب، استقرار نظام دینی، استکمار انقلاب و استمرار انقلاب برشمرد و گفت:

قواعد فقهی، آیات قرآن و راهبرد‌ها و شیوه انبیاء این بوده که در برابر مستکبرین باید مقاومت کرد.

او ادامه داد:

آمریکا در طول تاریخ پیدایش انقلاب همواره در حال تجاوزگری بوده اما امروز در حال افول و فرسودگی است. آمریکا در حال حاضر توان حفظ پیروزی‌ها را ندارد که مصداق آن هزینه بیش از ۲۰ سال در افغانستان است که نهایتا با خفت و خواری از آنجا بیرون رفته است. آمریکا امروز امکان حل و فصل بحران‌های بین‌المللی را ندارد و این حربه را به رقبا ارجاع داده است. همچنین امروز آمریکا توان مهار رقبا را ندارد؛ از نظر اقتصادی با چین درگیر است، از نظر نظامی با روسیه و از نظر اید‌ئولوژی و مکتب با ایران درگیر است.

سعیدی گفت:

امروز مقاومت ملت ایران ثمر داده و بازده آن را مشاهده می‌کنیم. امروز فرصت ارزشمندی در اختیار نظام و انقلاب است که قدری صبوری می‌خواهد چرا که دولت شرایطی دارد که اگر مردم قدری صبوری کنند زمینه‌های فرج ظهور و بروز خواهد یافت. همبستگی بین قوای سه‌گانه در این ۴۰ سال بی‌سابقه است و سیاست خارجی و منطقه مقاومت که سرمایه بزرگی است و در معرض خطر قرار داشت امروز تغییر جهت داده در حالی‌که در دولت قبل تقابل بین میدان و دیپلماسی ایجاد شده بود. امروز قوای سه‌گانه در عرصه فرهنگ و دین هم جهت هستند و باید زمینه عدالت اجتماعی را فراهم کرد. تیم کنونی کشور در راستای تحقق نظام گام برمی‌دارند و در راستای رفع چالش‌هایی چون مقابله با فساد، اقتصاد مقاومتی، تغییر سیاست کلی نسبت به دنیا تلاش می‌کنند.

او با بیان اینکه ولنگاریسم در مسائل اقتصادی مردم ما را رنج می‌دهد گفت:

اتصال سرنوشت اقتصاد به سرنوشت مذاکره امری غلط بود که هشت سال کشور را معطل کردند اما امروز سیاست تغییر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ما در قبال دنیا تنها با آمریکا و اسرائیل تعامل نخواهیم داشت گفت:

زمینه حل بعضی از مسائل با کشور‌های منطقه در حال فراهم شدن است. حل مسائل اقتصادی و مبارزه با فساد نیز در دستور کار دولت قرار دارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان