مردمان اروپا در حال تشرف به اسلام هستند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 7:26

مردمان اروپا در حال تشرف به اسلام هستند

شماره: 23613
Aa Aa

او گفته تمام تلاش‌ها در جمهوری اسلامی ایران بر این اساس استوار است که بتوان آینده‌ای روشن برای انقلاب اسلامی ایران و جهان ساخت.

لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس؛
مردمان اروپا در حال تشرف به اسلام هستند

لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در خطبه‌های نمازجمعه شیراز بیان کرد:

امامت به‌عنوان اعتقاد رسمی انقلاب اسلامی ایران اعتقادی است که بر این اساس باید در موضوع مهدویت تمام مردم جهان با آن متحد شده و هیچ‌کس نمی‌تواند در این موضوع خدشه‌ای وارد کند زیرا این موضوع مسئله مشترک تمام ادیان الهی است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی ادامه داد:

تمام تلاش‌ها در جمهوری اسلامی ایران بر این اساس استوار است که بتوان آینده‌ای روشن برای انقلاب اسلامی ایران و جهان ساخت. هدایتگر تمامی جوامع اسلامی امام‌زمان (عج) است و در ایران نیز نایب بر حق ایشان امام خامنه‌ای وظیفه هدایتگری جامعه اسلامی را بر عهده دارد.

او گفت:

دشمن با بسیاری از ارزش‌های انقلاب اسلامی نظیر خانواده مشکل اساسی دارند و در تلاش است تا این بنیان مهم اجتماعی را تضعیف کنند اما با توجه به اهمیت خانواده در دین اسلام، مردم کشورهای اروپایی که دولت‌های آنها تحت‌تأثیر تفکرهای آمریکایی ضد خانواده است نیز این دیدگاه را نپذیرفته و مردمان این کشورها در حال تشرف به دین مبین اسلام هستند. خانواده مهم‌ترین بنیان اجتماعی است و دشمن در تلاش است تا این بنیان را دچار خدشه کند ازاین‌رو تمام آحاد جامعه مکلف‌اند تا شرایط را برای حفظ و حراست از بنیان خانواده فراهم کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان