مسیح مهاجری پیوند روحانیت با بازی سیاست را خطرناک خواند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 17:24

مسیح مهاجری پیوند روحانیت با بازی سیاست را خطرناک خواند

شماره: 8632
Aa Aa

با سیاستی که پدرسوخته بازی و فریب باشد، برای پر کردن جیب و خلاف شایسته سالاری باشد و نه سیاست بلکه سیاست بازی باشد مخالفیم.

مداحان مسئول دین مردم شده اند؛
مسیح مهاجری پیوند روحانیت با بازی سیاست را خطرناک خواند

حجت الاسلام مسیح مهاجری، مدیر مسئول «روزنامه جمهوری اسلامی ایران» در مصاحبه با خبرآنلاین گفت: پدر دوگانه‌سازی بسوزد. این مسئله باعث شد خیلی‌ها نتوانند به جامعه خدمت بکنند. ۲۰ سال تمام اجازه ندادند آقای هاشمی رفسنجانی به مردم خدمت کند

او می گوید: سیاستی که پدرسوخته بازی باشد، فریب باشد، برای پر کردن جیب باشد، برای به کرسی رساندن دوست و فامیل باشد و در یک کلمه سیاست نه، بلکه سیاست بازی باشد بله ما مخالفیم. اگر روحانیت به سیاست بازی پیوند بخورد که متأسفانه یک جاهایی خورده، خطرناک است

مهاجری معتقد است روحانیت امروز آن جایگاه ۴۰سال پیش را  ندارد. آن زمان روحانیت جایگاه بالایی داشت و هرچه می‌گفت مردم گوش می‌دادند و عمل می‌کردند. امروز جامعه روحانیت مبارز تهران، جامعه مدرسین و... که از تشکل‌های برجسته روحانی هستند اگر فهرست بدهند اینگونه نیست که مردم بدون چون و چرا چشم بگویند. از روزی که روحانیت به دنبال کار دیگری رفت و منبر را به دست دیگرانی که سواد نداشتند سپرد مداحان مسئول دین مردم شدند.

مدیر مسئول روزنامه جموری اسلامی گفته دادگاه ویژه روحانیت امتیاز نیست. درباره روحانیت مقداری تبلیغات شده است و به دروغ دادگاه ویژه روحانیت را به عنوان تبعیض معرفی کردند. بخاطر اینکه بعضی از مطالب که امنیتی نیست ولی حیثیتی است به معنویات جامعه لطمه‌ای نزند دادگاه روحانیت را جدا کرده‌اند اما محاکمه سر جای خودش باقی است و هیچ تبعیضی در محاکمه نیست. حتما محاکمه صورت می‌گیرد، حکم می‌دهند و اصلا رعایت و پارتی بازی هم نمی‌کنند.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان